اکران

تازه‌های سینما؛ «گشت ارشاد ۳» با «رویای کاغذی» و «اُرف»

به گزارش ردکارپت فیلم: تازه‎‌ترین خبرهای سینمایی از رونمایی پوستر فیلم تازه اکران «گشت ارشاد ۳» شروع و به تدوین «رویای کاغذی» و پایان فیلمبرداری «اُرف» می‎‌رسد.

فیلم گشت ارشاد ۳ به تهیه کنندگی و کارگردانی سعید سهیلی از روز چهارشنبه ۲۶ آبان در سینماهای سراسر کشور اکران می شود.

در آستانه آغاز نمایش این فیلم در سراسر کشور، پوستر رسمی آن که توسط عرفان بهکار طراحی شده است، منتشر شد.

فیلم سینمایی گشت ارشاد در سال ۹۱ و گشت ارشاد ۲ در سال ۹۵ ساخته شدند.

ساعد سهیلی ، پولاد کیمیایی ، بهنام بانی ، میرطاهر مظلومی ، نازنین کیوانی ، مبینا رحمتی ، اسدالله منجزی ، امیر محاسبتی ، اشکان عقیلی ، مهدی دانایی فرد با معرفی علیرضا خواجه نیا و با هنرمندی امیر جعفری گروه بازیگران گشت ارشاد ۳ را تشکیل می‌دهند.

فیلم نیمه بلند «اُرف» آماده نمایش شد

تازه‌های سینما؛ «گشت ارشاد ۳» با «رویای کاغذی» و «اُرف»

فیلم ۲۷ دقیقه‌ای اُرف به نویسندگی و کارگردانی حجت عیدی ملودرامی اجتماعی با موضوع معلولیت کودکان و مشکلات معیشتی و درمانی این افراد و خانواده‌هایشان را سولماز صدقی و گلناز هزاره تهیه کرده‌اند و آماده نمایش شده است.

سولماز صدقی تاکنون کارگردانی و تهیه‌کنندگی ۶ فیلم مستند و کوتاه داستانی دیگر را هم برعهده داشته است.

صدقی در رابطه با تهیه‌کنندگی این فیلم توضیح داد: من به عنوان تهیه‌کننده این فیلم موظف هستم این قشر از جامعه را به تصویر بکشم خصوصاً کودکان معلول. به این دلیل که تمامی مستندهایی که ساخته‌ام در رابطه با ژانر کودک است و هدف من همیشه حمایت از حقوق کودکان بوده است چراکه این کودکان هستند که آینده جامعه را خواهند ساخت.

علیرضا عسگری و نرگس نیک سیرت بازیگران اصلی این فیلم هستند و محمدمهدی بخشی به عنوان بازیگر خردسال نقش کودکی معلول را در این فیلم برعهده دارد.

پایان تدوین و صداگذاری «رویای کاغذی»

تازه‌های سینما؛ «گشت ارشاد ۳» با «رویای کاغذی» و «اُرف»

فیلم سینمایی رویای کاغذی به کارگردانی علی عطشانی اوایل تابستان امسال در سکوت خبری ساخته شد.

همزمان با پایان تدوین و صداگذاری، از پوستر این فیلم که پخش جهانی آن را کمپانی امریکن برایتلایت فیلم پروداکشنز بر عهده دارد، رونمایی شد.

فیلمنامه رویای کاغذی را جابر قاسمعلی براساس طرحی از علی عطشانی نوشته و کامران تفتی ، مینا وحید ، زینب (نگار) ملاکی و امیرحسین رضازاده نقش‌های اصلی این فیلم را ایفا کرده‌اند.

حامد توسلی و مجید مهین دوست و اشکان صفاری از دیگر بازیگران این فیلم هستند.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند