ستارگان

«هری پاتر» به هاگوارتز برمی‌گردد

به گزارش باکس افیس ایران: ستارگان مجموعه فیلم‌های «هری پاتر» با گذشت بیست سال از اکران اولین فیلم، در برنامه‌ای ویژه به نام «بازگشت به هاگوارتز» یک بار دیگر دور هم جمع می‌شوند.

استودیو فیلمسازی برادران وارنر دیروز (سه‌شنبه، ۲۵ آبان) از برگزاری یک برنامه ویژه با حضور ستارگان مجموعه فیلم‌های هری‌پاتر خبر داد. در این برنامه که بیستمین سالگرد هری‌پاتر: بازگشت به هاگوارتز نام دارد، دنیل رادکلیف ، اِما واتسون و روپرت گرینت که نقش‌های به یادماندنی هری، هرماینی و رون را بازی می‌کردند، به مناسبت ۲۰ سالگی اکران هری‌پاتر و سنگ جادو با دیگر بازیگران این مجموعه محبوب گرد هم جمع خواهند شد.

رابی کالترین بازیگر نقش هاگرید، تام فلتون (دراکو مالفوی)، هلنا مونهام کارتر (بئاتریکس لسترنج)، گری اولدمن (سیریوس بلک)، کریس کلمبوس کارگردان و دیگر بازیگران هشت فیلم این مجموعه در این برنامه گردهمایی که در لوکیشن فیلمبرداری قسمت اول در لندن ضبط می‌شود، حضور پیدا می‌کنند و غایب جمع جی. کی. رولینگ، نویسنده، خواهد بود.

این قسمت ویژه روز اول ژانویه (۱۱ دی ۱۴۰۰) روی سرویس پخش اینترنتی اچ بی او مکس پخش می‌شود و بازیگران طی آن به مدرسه هاگوارتز و لوکیشن‌هایی که فیلم هری پاتر و سنگ جادو (۲۰۰۱) در آن فیلمبرداری شد، بازخواهند گشت.

مجموعه فیلم‌های هری‌پاتر که براساس هفت جلد رمان به قلم جی. کی. رولینگ درباره پسر یتیمی که قدرتهای جادویی دارد، ساخته شده تاکنون ۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کرده است.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند