صداپیشگان

بازی کامپیوتری «فار کرای» فیلم می‌شود

به گزارش ردکارپت فیلم: یکی از صداپیشگان بازی «فار کرای ۳» اعلام کرد که فیلمی از شخصیت شرور این بازی ساخته خواهد شد.

واس ماندو که نقش واس مونته‌نگرو را در بازی «فار کرای ۳» (Far Cry ۳) صداپیشگی و بازی کرده بود، اعلام کرد که قرار است یک فیلم بر اساس این شخصیت ساخته خواهد شد. ماندو در چند سال اخیر، در چندین پروژه تلویزیونی مانند «یتیم سیاه» (Orphan Black) و «کشتن» (The Killing) نقش‌آفرینی کرده است.

هرچند ماندو به دلیل نقش ناچو وارگا در سریال «بریکینگ بد» (Breaking Bad) و «بهتره به سال زنگ بزنی» (Better Call Saul) شهرت خاصی را در عرصه بازیگری کسب کرده است، دیده شدن او در نقش مک وارگا در دنیای سینمایی مارول همه را به وجود آورد.

«فار کرای» نام یک فرنچایز شوتر اول شخص با جهانی باز است که توسط شرکت یوبی‌سافت (Ubisoft) منتشر شده است. این سری بازی اکثراً نقد‌های مثبتی دریافت کرده است و به عنوان یک موفقیت تجاری عظیم به حساب می‌آید. سومین بازی از این سری، «فار کرای ۳» پس از انتشار در سال ۲۰۱۲ مورد تحسین منتقدان زیادی قرار گرفت.

داستان بازی حول محور شخصیت جیسون برودی می‌چرخد که با دوستش در تعطیلات در جزایر روک به سر می‌برد. بعد از اینکه تعطیلات این گروه به هم می‌خورد، او باید دوستانش را که توسط دزدان دریایی ربوده شده‌اند، نجات دهد و از جزیره و ساکنان دیوانه آن فرار کند. دزدان دریایی توسط شخصیت شرور مورد علاقه طرفداران، واس مونته‌نگرو با بازی ماندو هدایت می‌شوند.

ماندو در آخرین مصاحبه خود گفته است که دوست دارد شخصیت نمادین خود را از بازی در یک نسخه لایو اکشن تجسم بخشد. وی همچنین اشاره کرده است که چند ایده در ذهنش را در مورد اقتباس احتمالی یک فیلم از این بازی را با فیلمنامه‌نویسان علاقه‌مند از جمله گرگ روسو (نویسنده «مورتال کمبت») به اشتراک گذاشته است و برخی تهیه‌کنندگان لس‌آنجلسی به تهیه چنین فیلمی علاقه نشان داده‌اند. ماندو اعلام کرده است که اگر مخاطبان برای ساخت این فیلم ابراز علاقه کنند، این فیلم حتما ساخته می‌شود.

ماندو در صحبت‌های خود اشاره به این کرده که یک داستان جداگانه از شخصیت شرور بازی «فار کرای ۳»، واس برای ساختن فیلم و نقل داستانی که بیان می‌کند او چگونه به جزیره رسیده است، می‌تواند جذاب باشد. این بازیگر برخی از برنامه‌های دیگر خود را برای این شخصیت که در مقیاس بین‌المللی اتفاق می‌افتد، فاش کرد و امیدوار است که طرفداران همچنان درخواست فیلمی را داشته باشند تا این پروژه اتفاق بیفتد.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند