نمایش

نمایش «بیلمن» به اجرای ویژه رسید

به گزارش ردکارپت فیلم: به دنبال استقبال تماشاگران تئاتر، نمایش «بیلمَن» به کارگردانی مهدی چاکری روز شنبه ۲۹ آبان یک اجرای ویژه خواهد داشت.

این نمایش که از ۱۰ آبان در سالن ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر به صحنه رفته، یک سوم پایانی اجراهایش را با این اجرای ویژه آغاز خواهد کرد.

براساس برنامه‌ریزی‌ صورت گرفته، «بیلمن» باید روز ۸ آذر ماه به کار خود پایان دهد.

این نمایش تا کنون به‌طور تقریبی میزبان حدود ۱۴۰۰ تماشاگر بوده و از جمله اجراهای موفق امسال سالن ناظرزاده کرمانی به‌شمار می‌رود.

الهه اَفشاری، مهشید آقاخانی، داوود پژمانفر، نوید حق‌بیان، یاسمن دهقانی، یاسمن رضازاده، امید زردشت، مازیار سیدی، کتایون سلطانی، آوا شریفی، آرش فلاحت‌پیشه، احمدرضا مقدسی، شیما ملکی، صادق ملکی و داوود ونداده در این نمایش به ایفای نقش می‌پردزند.

«بیلمَن» براساس نمایشنامه «مرد جذاب مناطق غرب» نوشته جان میلینگتُن سینگ با ترجمه سام دولتی اجرا می‌شود. در خلاصه داستان نمایش می‌خوانیم: «کریستی بیلمَن بعد از قتل اتفاقی پدرش به روستایی می‌رسد که آنجا به افرادی که پدرشان را کشته‌اند لقب دلاور می‌دهند، اما …»

لازم به اشاره است که گروه کارگردانی این نمایش برای دانشجویان دو روز تخفیف در نظر گرفته، به این ترتیب دانشجویان می‌توانند در روزهای یکشنبه و دوشنبه با ارائه کارت دانشجویی از ۳۰% تخفیف خرید بلیت استفاده کنند.

علاقه‌مندان برای تهیه بلیت می‌توانند به سایت تیوال مراجعه کنند.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند