وحید بیطرفان

«سه حرفی» به اکران آنلاین رسید

به گزارش ردکارپت فیلم: فیلم بلند داستانی «سه حرفی» به تهیه کنندگی و کارگردانی وحید بیطرفان چند روزی است که در سامانه هاشور اکران آنلاین شده است.

فیلم بلند داستانی «سه حرفی» به تهیه کنندگی و کارگردانی وحید بیطرفان از ۲۵ آبان ماه در سامانه هاشور در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.

بیطرفان که کارگردانی سریال پلیسی «تلاطم» را نیز در کارنامه دارد، درباره فیلم « سه حرفی» گفت: «سه حرفی» یک عاشقانه آرام است؛ عاشقانه ای از جنس آرامش خدا که به آسیب شناسی معضل طلاق عاطفی می پردازد. یک سایکودرام که از دیدگاه روانشناسی روابط بین افراد را تحلیل می‌کند.

وی درباره داستان نمایش توضیح داد: رابطه پویان و بهار، دچار عادت شده است. همه چیز بوی تکرار گرفته و انگار دیگر عشقی وجود ندارد. بهار که روانشناس است، سعی دارد مشکل را با روانشناسی برطرف کند اما پویان که استاد دانشگاه در رشته فلسفه است به شدت دچار روزمرگی شده و قصد دارد برای جامه عمل پوشاندن به تفکرات خود، جدولی طراحی کند تا مردم دنیا را از رخوت و روزمرگی نجات دهد. بهار هرچه تلاش می کند به در بسته می خورد. پویان درگیر طراحی جدول می شود. بهار خانه را ترک می کند و …

بیطرفان در پایان عنوان کرد: فیلم «سه حرفی» همزمان با پخش در پلتفرم هاشور، تور فستیوال‌های خارجی خود را نیز آغاز خواهد کرد.

مهران هادی، نیلوفر پارسا، فاطیما درستکار، فاطمه جوان بختی، صفا صوفی سیاوش، حسام الدین آریان فر و رضا بیطرفان از جمله بازیگران این فیلم هستند.

وحید بیطرفان تهیه کنندگی «سه حرفی» را نیز بر عهده دارد و پویان مقدم مدیر تصویربرداری فیلم است.

دیگر عوامل این فیلم عبارتند از طراح صحنه و لباس: کیارش قوام زاده، طراح چهره پردازی: کوروش علیزاده، مدیر صدابرداری: اشکان پورتاجی، موسیقی متن: دانیال شهرتی، طراحی و ترکیب صدا: پارسا عاشقان، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: حسین صفریان بحری و منشی صحنه: فروغ غیاثوند.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند