جشنواره

رقابت «پسر» در جشنواره فیلم لیستاپاد بلاروس

به گزارش ردکارپت فیلم: فیلم سینمایی «پسر» به بیست و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم لیستاپاد بلاروس راه یافت.

«علی کشاورز» مشاور رسانه‌ای پروژه فیلم سینمایی «پسر» اظهار کرد: این پروژه به کارگردانی «نوشین معراجی» و تهیه‌کنندگی «مهدی فردقادری» در تازه‌ترین حضور بین‌المللی خود در جشنواره فیلم لیستاپاد بلاروس حضور خواهد یافت و همزمان با این حضور از پوستر جدید فیلم با طراحی روژان ایرجی رونمایی شد.

وی افزود: فیلم «پسر» پیش از این در بخش مسابقه اصلی جشنواره مسکو، موفق به دریافت جایزه بهترین بازیگر مرد و بهترین فیلم انجمن منتقدین روسیه شده و در بخش آینده روشن جشنواره روتردام و وایادولید اسپانیا نیز به نمایش در آمده است.

کشاورز با بیان اینکه پخش بین‌المللی فیلم «پسر» توسط شرکت پرشیا فیلم به مدیریت «علی قاسمی» انجام می‌شود، تصریح کرد: صدا بردار این فیلم امین جعفری، مدیر فیلمبردار علی شورورزی، سامان شهامت صداگذار، رامین نجفی تدوینگر، آرمان معراجی آهنگساز، نگار نقوی دستیار کارگردان و برنامه ریز، فرید آجرلو مدیر تولید، الهام اطیابی طراح گریم و ثنا نوروز بیگی طراح صحنه است، همچنین تصحیح رنگ و نور توسط علیرضا هدایی انجام شده و معصومه محمدخانی به عنوان منشی صحنه و سمیه شوقیان عکاس است؛ ضمن اینکه گریم توسط «سمیرا کحالی» اجرا شده و حسین زارعی طراح پوستر و علی کشاورز نیز مشاور رسانه‌ای این پروژه است.

وی ادامه داد: سهیل قنادان، ناهید حدادی، دنیا حیدری، مجتبی فلاحی، اتابک نادری، آیسان گل بابایی، کیمیا کامیار، مریم نقیب و راحله صادقی در فیلم سینمایی «پسر» ایفای نقش می‌کنند.

بیست و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم مینسک معروف به لیستاپاد از ۲۰ برابرا با ۲۹ آبان ماه آغاز شده و تا ۲۶ نوامبر برابر با پنجم آذرماه در بلاروس ادامه دارد.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند