غرامت

محکومیت کوین اسپیسی به پرداخت غرامت

به گزارش ردکارپت فیلم: کوین اسپیسی به پرداخت ۳۱ میلیون دلار غرامت به تهیه‌کنندگان سریال خانه پوشالی محکوم شد.

بر اساس تصمیم دادگاه‌هایی که روز دوشنبه نهایی شد، کوین اسپیسی و شرکت‌های تهیه فیلم تحت نظارت او به دلیل زیان‌های ناشی از اخراج وی به اتهام سوء رفتار جنسی، باید ۳۱ میلیون دلار به استودیوی تولیدکننده سریال «خانه پوشالی» (House of Cards) بپردازند.

مدرکی که در دادگاه عالی لس آنجلس وجود دارد، ثابت می‌کند که قاضی پرونده دریافت که اسپیسی در زمان تولید «خانه پوشالی» با انجام رفتار‌های خاص در رابطه با چندین خدمه در هر یک از پنج فصلی که در آن بازی کرده بود، مفاد قرارداد خود را نقض کرده است.

استودیوی سازنده این سریال، مجبور شد به دلیل اتهامات وارد شده به کوین اسپیسی، او را اخراج کند، تولید فصل ششم آن را متوقف کند و نقش کوین اسپیسی را به عنوان شخصیت تأثیرگذار در سریال حذف کند و مجبور شد تا فصل جدید را از ۱۳ به ۸ قسمت کاهش دهد تا بتواند فصل ششم را به موقع به نتفلیکس تحویل دهد.

استودیوی MRC در بیانیه‌ای عنوان کرد: ایمنی کارمندان، مجموعه‌ها و محیط‌های کاری ما برای MRC از اهمیت بالایی برخوردار است و ما تلاش می‌کنیم که پاسخگو باشیم.

یکی از نمایندگان اسپیسی بلافاصله به ایمیلی که به دنبال نظر بود، پاسخ نداد که به دنبال این اتفاق وکلای او استدلال کردند که اقدامات این بازیگر عامل مهمی در ضرر‌های نمایش نبوده است.

این حکم پس از یک دعوای حقوقی که بیش از سه سال به طول انجامید و یک جلسه استماع شواهد هشت روزه با حفظ اطلاعات، صادر شد.

اسپیسی علیه این تصمیم به هیئتی متشکل از سه قاضی خصوصی دیگر شکایت کرد که روز دوشنبه برای شاکیان، تصمیم نهایی و عمومی را اعلام کردند.

مایکل کومپ، وکیل شاکی در بیانیه‌ای گفت: MRC روی موضع خود ایستاد و این پرونده را با جدیت پیگیری کرد و در پایان به نتیجه درست رسید.

بازیگر آنتونی رپ که در فیلم «اجاره در برادوی» و همچنین، در «استار ترک» (Star Trek: Discovery) در تلویزیون ظاهر شده است، ادعا کرد که اسپیسی زمانی که او ۱۴ ساله بود، در یک مهمانی در دهه ۱۹۸۰ یک تعرض جنسی ناخواسته به او انجام داده است.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند