اشکان درویشی

فریبا کوثری، در نقش خودش در «کن-پامنار»/ عکس

به گزارش ردکارپت فیلم: فریبا کوثری هم‌زمان با سالروز تولدش، نقش خودش را در فیلم «کن – پامنار» به کارگردانی اشکان درویشی و تهیه‌کنندگی شیما جبرائیلی‌پور، بازی کرد.

فیلمبرداری «کن – پامنار»، اولین اثر بلند اشکان درویشی، از چندی پیش آغاز شده است و روز گذشته (دوشنبه یکم آذر)، فریبا کوثری که به عنوان مشاور پروژه این فیلم را همراهی می‌کند، هم‌زمان با سالروز تولدش، طی سکانسی کوتاه، نقش خودش را به صورت افتخاری در این فیلم ایفا کرد.

کوثری، هدفش از حضور افتخاری به‌عنوان مشاور و بازیگر در فیلم «کن – پامنار» را این موضوع عنوان کرد که قرار است موسسه خیریه فرشته‌های بهشتی، درآمد حاصل از بلیت‌فروشی این فیلم را صرف امور خیریه کند.

پس از پایان فیلمبرداری این سکانس، جشن تولدی برای این بازیگر شناخته شده سینما، تئاتر و تلویزیون، توسط عوامل فیلم برگزار شد که رشید مظاهری، امید جهان و علی طیبی، مهمانان ویژه این مراسم بودند.

«کن – پامنار» که بر اساس طرحی از اشکان درویشی و با فیلمنامه سیروس همتی ساخته می‌شود، روایتی است از زندگی کودکان کار در محله‌های فقیرنشین مناطق پایین شهر تهران و حمایت از دختران مظلوم افغانستان.

این فیلم علاوه بر سیامک صفری و فریبا کوثری، بازیگران دیگری نیز دارد که طی روزهای آتی معرفی خواهند شد.

فریبا کوثری، در نقش خودش در فیلم «کن-پامنار» بازی کرد/ عکس
فریبا کوثری، هم‌زمان با سالروز تولدش، به صورت افتخاری در فیلم «کن-پامنار» بازی کرد

فریبا کوثری، در نقش خودش در فیلم «کن-پامنار» بازی کرد/ عکس

 


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند