سینما

آشتی نوید محمدزاده با سینما پس از سه سال

به گزارش ردکارپت فیلم: نوید محمدزاده پس از سه سال دوباره به سینما بازگشت و در دو فیلم سینمایی «تفریق» و «شب، داخلی، دیوار» ایفای نقش کرده است، ممکن است این دو فیلم سینمایی به چهلمین جشنواره فیلم فجر ارسال شوند.

با نزدیک شدن به چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر، احتمال دارد که دو فیلم با نام‌های «تفریق» و «شب، داخلی، دیوار» به جشنواره ارسال شوند و در صورت تایید هیئت داوران در چهلمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درمی‌آیند.

نوید محمدزاده بعد از غیبت سه‌ ساله در سینما و حضور در شبکه نمایش خانگی با سریال «قورباغه»، می‌تواند یکی از پرکارترین‌ها و حتی پرکارترین چهره چهلمین جشنواره فیلم فجر باشد، اگر البته همه فیلم‌هایی که او در آنها بازی کرده در این رویداد حاضر باشند.

به جز فیلم سعید روستایی ، نوید محمدزاده در این چند وقت اخیر، در دو فیلم مهم دیگر هم حضور داشته که همگی نشان از بازگشت پرقدرت او به سینما دارد. یکی «تفریق» به کارگردانی مانی حقیقی و تهیه‌کنندگی مجید مطلبی که ترانه علیدوستی هم از بازیگران اصلی آن است و آن یکی هم «شب، داخلی، دیوار» به کارگردانی وحید جلیلوند و تهیه‌کنندگی علی جلیلوند.

اگر مانی حقیقی، جشنواره فیلم برلین را که تقریبا همزمان با فجر برگزار می‌شود به جشنواره داخلی ما ترجیح ندهد، می‌توان روی این فیلم هم به عنوان گزینه‌های مهم و تماشایی جشنواره حساب باز کرد. کنجکاوی تماشای فیلم جلیلوند و به ویژه بازی محمدزاده هم سر جای خود است، به‌ خصوص این‌که او در این فیلم و بعد از آن همکاری درخشان در بدون تاریخ بدون امضا، نقش یک نابینا را برعهده دارد.

محمدزاده همچنین سال قبل به عنوان راوی فیلم آهو به کارگردانی هوشنگ گلمکانی و تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی هم فعالیت کرده بود اما همچنان خبر تازه‌ای از فیلم نیست و ظاهرا همچنان در مرحله پس از تولید به سر می‌برد. ممکن است این فیلم با بازی سپیده آرمان ، علی مصفا ، حامد کمیلی ، رضا یزدانی و رضا کیانیان هم سر در جشنواره فجر امسال حاضر باشد که در این صورت، حضور نوید محمدزاده در این رویداد بیشتر می‌شود.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند