سریال

ساخت سریالی از پشت پرده فیلم پرحاشیه «برتولوچی»

به گزارش ردکارپت فیلم:  داستان پشت پرده ساخت فیلم سینمایی «آخرین تانگو در پاریس» ساخته «برناردو برتولوچی» به یک سریال تبدیل می‌شود.

فیلم «آخرین تانگو در پاریس» به کارگردانی «برناردو برتولوچی» و با بازی «مارلون براندو» و «ماریا اشنایدر» در سال ۱۹۷۲ روانه سینمای شد و به دلیل داشتن صحنه‌ تجاوز، پرحاشیه‌ترین ساخته «برتولوچی» محسوب می‌شود.

در سال ۲۰۱۶ نیز ویدئویی قدیمی‌تر از گفتگوی «برتولوچی» و «مارلون براندو» منتشر شد که آنها اعلام کردند در صحنه تجاوز بازیگر جوان فیلم را از محتوای داستان مطلع نکرده بودند و این ویدئو نیز جنجال‌های زیادی به پا کرد و بسیاری نسبت به این رفتار در قبال یک بازیگر جوان اعتراض کردند.

«ماریا اشنایدر» نیز در سال ۲۰۰۷ طی محاصبه‌ای اعلام کرد که مجبور به حضور در صحنه تجاوز در این فیلم شده و این موضوع در فیلمنامه وجود نداشته است.

سریال جدیدی که قرار است از پشت پرده فیلم «آخرین تانگو در پاریس» ساخته شود بازه زمانی ۱۸ ماه قبل از آغاز ساخت فیلم، دوران فیلمبرداری و پس از آن را شامل می‌شود و با سفر «برتولوچی» به آمریکا برای متقاعد کردن «مارلون براندو»ی ورشکسته برای بازی در این فیلم آغاز می‌شود.

«لیسا برولمان» و «خوزه پادیلا» ساخت این سریال را بر عهده خواهند داشت.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند