خانه گوچی

ریدلی اسکات پاسخ انتقاد تند خاندان گوچی از فیلمش را داد

به گزارش ردکارپت فیلم: ریدلی اسکات در پاسخ به انتقاد تند خاندان گوچی از فیلم «خانه گوچی» گفت: باید خوشحال باشید که آل پاچینو این نقش را در فیلم بازی کرده است.

ریدلی اسکات پس از انتقاد مستقیم و تند از سوی خانواده بازمانده گوچی، از فیلم «خانه گوچی» (House of Gucci) خود دفاع کرد.

روز دوشنبه، وارثان آلدو گوچی بیانیه‌ای صادر کردند و در آن از فیلم جدید ریدلی اسکات درباره خانواده‌شان انتقاد کردند.

خاندان گوچی نارضایتی خود از نحوه نمایش آلدو گوچی با بازی آل پاچینو در فیلم «خاندان گوچی» را با انتشار بیانیه شدیداللحنی نشان داد و تازه‌ترین اثر اسکات را «توهینی به میراث» گوچی خواند. حتی پیش از اکران فیلم نیز پاتریزیا گوچی از نوادگان گوچیو گوچی از جانب خانواده‌اش به این فیلم و انتخاب پاچینو معترض شده بود. پاتریزیا در آن مقطع گفت که پدربزرگش مثل همه گوچی‌ها مردی بسیار خوش‌قیافه و بسیار بلند قد، با چشمان آبی و بسیار زیبا بوده است.

ریدلی اسکات ۸۴ ساله در مصاحبه خود با توتال فیلم در دفاع از فیلم خود و همچنین بازی آل پاچینو در نقش آلدو گوچی گفته است که آن‌ها سعی کردند محترم و واقعی باشند و افزود که انتقاد پاتریزیا از ظاهر پاچینو به طرز نگران‌کننده‌ای توهین‌آمیز بود.

وی گفت: افرادی که از جانب خانواده برای ما نامه می‌نوشتند و معترض می‌شدند [رفتارشان]به‌شکل نگران‌کننده‌ای توهین‌آمیز بود وقتی که می‌گفتند آل پاچینو به هیچ شکل و فرمی آلدو گوچی را از نظر ظاهری به نمایش نمی‌گذارد. با این حال، راستش را بخواهید، چگونه می‌توانند بازیگری بهتر از آل پاچینو داشته باشند؟ عفو بفرمایید! احتمالاً بهترین بازیگر دنیا برای شما انتخاب شده، باید خوشحال هم باشید.

پاتریزیا گوچی از انتخاب جرد لتو برای نقش پائولو گوچی نیز انتقاد کرده بود. او ادعا کرد که تصاویر درز شده از پشت صحنه از این مرد با مو‌های نامرتب و یک کت و شلوار مخمل یاسی را وحشتناک می‌داند.

اسکات در مورد بازی لتو به توتال فیلم می‌گوید: به نظر من بخش‌های زیادی از آن کمدی است. برای دو صحنه اولش قطعاً چنین است. جرد لتو… اطلاعات زیادی در مورد شخصیت پائولو وجود ندارد، اما تصاویری از او موجود است که دقیقاً به همین شکل است. آن تصاویر به دست ما رسید و جرد همان‌گونه لباس پوشید که پائولو لباس می‌پوشید. پائولو مقابل دوربین زیاد حرف نمی‌زند؛ بنابراین باید بخش‌هایی از شخصیتش تصور می‌شد، اما او به روشنی مردی پرزرق‌وبرق بوده است. پرزرق‌وبرق بودن پائولو به شکل خوشایندی نشان داده شده و این چگونه ممکن است توهین‌آمیز باشد؟

گفتنی است، «خانه گوچی» به پرفروش‌ترین فیلم درام در طول دو سال اخیر بازار آمریکای شمالی تبدیل شده و ۲۲ میلیون دلار در پنج روز اول اکران خود فروخته است.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند