تیزر

تیزر«فرودگاه، پرواز شماره ۷۰۷» منتشر شد

به گزارش ردکارپت فیلم:  تیزر نمایش «فرودگاه، پرواز شماره ۷۰۷» نوشته احمدرضا احمدی و کارگردانی کوروش سلیمانی در آستانه اجرای عمومی منتشر شد.

نمایش «فرودگاه، پرواز شماره ۷۰۷» نوشته احمدرضا احمدی و کارگردانی کوروش سلیمانی از فردا پنجشنبه ۱۸ آذر ماه اجرای عمومی خود را در سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر آغاز می کند. در آستانه آغاز اجرا، تیزر این اثر نمایشی که توسط مصطفی قاهری ساخته شده است، منتشر شد.

همچنین پیش فروش بلیت اجراهای هفته آینده نمایش نیز از ۱۲ ظهر امروز آغاز می‌شود در حالی که علاقه مندان می توانند بلیت سه روز نخست اجرا را با ۲۰ درصد تخفیف خریداری کنند.

در خلاصه داستان «فرودگاه، پرواز شماره ۷۰۷» آمده است: شاعری در شبی بارانی و سرد مشغول کار در اتاق خود است که به یکباره با رویدادی عجیب مواجه شده و در پیِ آن مجبور به ترکِ خانه اش می شود تا در ادامه و در مکان هایی غریب ماجراهای دیگری را از سر بگذراند و …

رضا بهبودی ، فریبا کامران ، کامبیز امینی ، محمدرضا آزادفرد ، محمد طیب طاهر ، سیامک ادیب ، علی باروتی ، مطهره ابراهیمیان و با صدای کوروش سلیمانی بازیگران نمایش فرودگاه، پرواز شماره ۷۰۷، هستند.

دیگر عوامل این اثر نمایشی نیز عبارتند از طراح صحنه و لباس: سینا ییلاق بیگی، طراح نور: رضا خضرایی، طراح لباس: مژگان عیوضی، طراح گرافیک: مجید کاشانی، عکاس و سازنده تیزر: مصطفی قاهری، طراح صدا: سهراب کرم رودی.

فرودگاه، پرواز شماره ۷۰۷، از ۱۸ آذر تا ۱۷ دی ماه ساعت ۱۸ در سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر به صحنه می‌رود.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند