نمایش

«اعترافات ذهنی محبوس در فضایی دو در یک» به صحنه می‌رود

به گزارش ردکارپت فیلم: نمایش «اعترافات ذهنی محبوس در فضایی دو در یک» به نویسندگی و کارگردانی سجاد حسین‌پور به صحنه می‌رود.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: «با هر دمی تولدی صورت می‌گیرد و با هر بازدمی مرگی رخ می‌دهد، حال، شما دعوتید به جشن تولد یک مرگ»

سجاد حسین‌پور بازیگر، نویسنده و کارگردان تئاتر است. او در ابتدای کارش در مجموعه‌های مختلف تلویزیون و سینما ایفای نقش کرده اما در ادامه‌ی راه، تمرکزش را بیشتر بر روی تئاتر گذاشته است.

او سال ۹۰ با نمایش «بانو گشسپ» به کارگردانی مریم معترف اولین اجرای عمومی‌اش را آغاز کرد و بعدها در نمایش «کالیگولا»، «مهمانسرای دو دنیا»، «ببخش سایمون جان»، «زندگی دوگانه اندرو» و… حضور داشته است.

سجاد حسین‌پور در فیلم سینمایی «قتل عمد» و «همچنان در گردش است» و… نقش‌آفرینی کرده است.

این بازیگر، همچنین در سریال نمایش خانگی «مترجم» به نویسندگی و کارگردانی بهرام توکلی و تهیه‌کنندگی سعید ملکان به زودی مقابل دوربین می‌رود.

حسین‌پور در خصوص موضوع نمایش «اعترافات ذهنی محبوس در فضایی دو در یک» گفت: «موضوع این تئاتر، حال و روز همه ما انسان‌ها در دنیای حال حاضر است‌. انسانی که از نظر جنسی، فکری و عاطفی محبوس شده‌ است. حبسی که به انتخاب اشتباه خودمان یا دیگران بوده است.»

او در ادامه اضافه کرد: «در این نمایش بازیگران مطرح سینما و تئاتر همراه ما هستند. در حال حاضر تیم اجرایی ما مشغول تکمیل کردن طرح‌های خودشان هستند تا بتوانیم دی ماه اجرای خوبی را روی صحنه ببریم. امیدوارم این روند به بهترین شکل ممکن انجام شود تا مخاطب از نمایشی که می‌بیند راضی باشد.»

به زودی از دیگر عوامل این اثر نمایشی رونمایی می‌شود.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند