فیلم‌برداری

فیلمبرداری «پاییز بهار» آغاز شد

به گزارش ردکارپت فیلم: فیلم‌برداری فیلم نیمه بلند «پاییز بهار» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی محمدرضا یکانی و نویسندگی عاطفه لطف‌الهی در تهران آغاز شد.

این فیلم بر اساس طرحی از محمدرضا یکانی، داستان دختر جوانی به نام بهار است که به دنبال فراخوان بازیگری یکی از دفاتر سینمایی، به همراه دوست خود برای تست به دفتر سینمایی مراجعه می‌کند و برای ایفای نقش یک متکدی انتخاب و پس از این مرحله زندگی او دچار چالش‌هایی می‌شود که او را متحول می سازد.

در این فیلم تعداد زیادی از بازیگران جوان تئاتر ایفای نقش خواهند کرد.

این فیلم که زمان آن ۴۰ دقیقه‌ است علاوه بر پخش در یک پلتفرم‌ داخلی به جشنواره‌های مختلف داخلی و خارجی نیز ارسال خواهد شد.

این کار که در تهران فیلمبرداری می‌شود بیست و چهارمین تولید موسسه یکان تصویر تهران است.

در این فیلم، مائده شهوازیان، رایحه تیموری ، رکسانا سادات نوربخش، مهراد خورشیدی، علیرضا مهان، حمیدرضا رفیعی، مجتبی بشیری، نگین رستمی، اشرف اکبریان، راضیه شریفی، مسعود شهری، مسعود رضایی، آرمین طولابی ، مرتضی قیاسوند، شیرین السادات صدری ، نازنین مریم خانزاده، النا خانپور، علی علیایی، نسیم خسروشاهی، رضا جنگروی، نگین امیدی، ستایش انصاف، محمد علی چشمی، سید امیر موسوی، محمد ورمزیار، مریم صفایی، علی اصغر ایزی و محبوبه موسی‌آبادی و سارا مظفری ایفای نقش خواهند کرد.

عوامل این فیلم شامل محمدرامین تیموری فیلمبردار ، رایحه تیموری مدیر تولید ، علی هاشمی دستیار فیلمبردار، مرتضی علی‌زاده دستیار یک کارگردان و برنامه ریز و صدابردار، ابوالفضل ازگلی و الهام شیروانی دستیاران کارگردان، روژین تیزهوش منشی صحنه ، پریسا کامیاب عکاس وفیلم بردار پشت صحنه، محمدرضا یکانی طراح صحنه و لباس، سحر نوروزی طراح گریم ، مریم صیادی
دستیار طراح صحنه و لباس، امیر خان‌زاده مسوول روابط عمومی و مشاور رسانه‌ای ، علیرضا مهان تدوین و مهدی حسینی تدارکات است.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند