رسانه

ثبت‌نام اصحاب رسانه برای چهلمین جشنواره فیلم فجر

به گزارش ردکارپت فیلم: ثبت‌نام اصحاب رسانه و اعضای انجمن صنفی منتقدان و نویسندگان آثار سینمایی ایران برای حضور در چهلمین جشنواره فیلم فجر از فردا شنبه ۲۷ آذر آغاز می‌شود و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.

«آرش رمضانیان» جانشین مدیر روابط عمومی چهلمین جشنواره فیلم فجر، درباره شیوه‌نامه ثبت‌نام اصحاب رسانه و اعضای انجمن صنفی منتقدان و نویسندگان آثار سینمایی ایران برای استفاده از برنامه‌های جشنواره فیلم فجر، گفت: روابط عمومی جشنواره همچون ادوار پیشین، به منظور تکریم اصحاب رسانه و نویسندگان و منتقدان سینمای ایران، و نیز تسهیل و تنظیم دسترسی به برنامه‌های بزرگ‌ترین رویداد فرهنگی ـ سینمایی کشور، شیوه‌نامه ثبت‌نام اهالی رسانه و منتقدان را تدوین کرده ‌است که از صبح فردا منتشر خواهد شد.

او افزود: علاقمندان می‌توانند از صبح فردا شنبه ۲۷ آذر تا ساعت ۲۴ جمعه ۳ دی ۱۴۰۰ با مراجعه به سامانه جشنواره به آدرس fajrfilmfestival.com ثبت‌نام و مدارک لازم را بارگذاری کنند.

رمضانیان تصریح کرد: این زمان غیرقابل تمدید است و به تقاضاهایی که بعد از تاریخ مقرر یا خارج از سامانه جشنواره ارسال ‌شود، ترتیب اثر داده نخواهد شد.

او ضمن اشاره به برنامه‌ریزی روابط‌عمومی جشنواره چهلم برای میزبانی شایسته از اصحاب رسانه، اظهار داشت: در این دوره کارت‌ها بر اساس سهمیه در نظر گرفته شده برای هر رسانه، سابقه حرفه‌ای افراد و به ترتیب اولویت مندرج در معرفی‌نامه (برای خبرنگاران و عکاسان) صادر می‌شود و اصلاح بعدی اولویت‌ها پذیرفته نخواهد شد.

جانشین مدیر روابط عمومی چهلمین جشنواره فیلم فجر با اشاره به تمهیدات لازم برای برگزاری باشکوه جشنواره و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بیان کرد: باتوجه به شرایط غیرقابل پیش‌بینی شیوع مجدد ویروس کرونا و احتمال اعمال محدودیت‌ها دو طرح الف و ب پیش‌بینی کردیم که در آن صورت ظرفیت‌ها و میزان سهمیه‌ها به ۵۰ درصد و ۳۰ درصد کاهش خواهد یافت.

رمضانیان با تٲکید بر ارزش نهادن به پیشکسوتان اهالی رسانه، افزود: از اهالی رسانه تقاضا دارم با مطالعه بندهای شیوه‌نامه ثبت‌نام اهالی رسانه و با توجه به ظرفیت محدود سالن مرکزی جشنواره و برقراری نظم بیشتر در معرفی همکاران اقدام کنند.

او در پایان تٲکید کرد: به‌واسطه اهمیت برگزاری بخش فرهنگی جشنواره و میزبانی ستاد چهلمین جشنواره فیلم فجر از کارشناسان و مدعوین این بخش مهم و اصلی جشنواره چهلم، از دبیران و مدیران عرصه رسانه و نقد درخواست می‌کنیم نسبت به ارائه فهرست کم‌تعدادتر نسبت به ادوار گذشته اهتمام ویژه داشته باشند تا با توجه به شیوه‌نامه‌های بهداشتی از ازدحام جمعیت در سالن مرکزی جشنواره کاسته شود.

چهلمین جشنواره فیلم فجر در دو بخش فرهنگی و رقابتی به دبیری مسعود نقاش‌زاده از ۱۲ تا ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند