جشن سربرون

«جشن سربرون» به روزهای پایانی رسید

به گزارش ردکارپت فیلم: حسن نجاریان تهیه‌کننده سریال «جشن سربرون» از پایان این مجموعه تا حدود ۱۰ روز آینده خبر داد.

حسن نجاریان تهیه‌کننده سریال «جشن سربرون» با اشاره به روزهای پایانی تصویربرداری این سریال بیان کرد: ما به تازگی سکانس‌های مرتبط با شهرک سینمایی غزالی را تمام کردیم و بخشی بیابانی داریم که آن هم در چند روز طول می‌کشد و اگر آن را هم تصویربرداری کنیم ضبط تمام می‌شود.

وی درباره این سکانس‌های باقی مانده توضیح داد: این سکانس‌ها از بخش‌های جنگی سریال است که قرار است اطراف شهرک باشیم اما لوکیشن را در آن اطراف که البته لوکیشنی شخصی بود به ما ندادند. حالا قرار است از پس فردا دوباره تصویربرداری را برای سکانس‌های جنگی شروع کنیم و به خاوران می‌رویم.

نجاریان درباره این سکانس‌ها و وقوع آنها در تاریخ بیان کرد: داستان ما عین به عین تاریخ نیست برگرفته از مسائل تاریخی است و این جنگ هم از جمله جنگ‌هایی بوده که در میان قبایل و طوایف وجود داشته است.

وی درباره حضور بازیگران در ادامه سریال نیز گفت: اکثریت بازیگران کارشان تمام شده است و در سکانس‌های جنگی نیز برخی از بازیگران مثل حسین محجوب ، اشکان آبگون ، پرویز بزرگی و… حضور دارند.

تهیه‌کننده «جشن سربرون» در ادامه درباره پایان تصویربرداری سریال عنوان کرد: امیدواریم این یک هفته یا ۱۰ روز آخر کار باشد و بعد از آن فیلمبرداری تمام شود.

وی درباره قسمت‌های تدوین شده نیز بیان کرد: سریال ۴۵ قسمت دارد، تدوین همزمان توسط حسین زندباف انجام می‌شود که براساس آنچه گرفته شده مونتاژ اولیه ۴۲ قسمت گرفته شده و صداگذاری توسط آرش قاسمی انجام می‌شود. فرید سعادتمند هم موسیقی را بر عهده دارد.

نجاریان در پایان درباره زمان پخش اظهار کرد: هنوز صحبتی درباره زمان قطعی پخش انجام نشده است اما احتمالاً به بعد از ماه رمضان سال بعد می‌افتد تا کار پس تولید و فنی تمام شود.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند