صحنه

«بانوی محبوب من»؛ پس از سه سال روی صحنه می رود

به گزارش ردکارپت فیلم: پس از سه سال دوری از فضای نمایش ، گلاب آدینه «بانوی محبوب من» را روی صحنه برد.

پس از سه سال دوری از فضای نمایش، گلاب آدینه تمرین تئاتر «بانوی محبوب من» را از مرداد ماه امسال آغاز کرد و از بیستم آبان ماه اجرا‌های این نمایش آغاز شد. البته به دلیل ایام فاطمیه، اجرای این نمایش مدتی به تعویق افتاده و دوباره از سوم دی روی صحنه می رود.

مدت زمان اجرای نمایش «بانوی محبوب من» سه ساعت است. این نمایش در ژانر کلاسیک، کمدی، عاشقانه و موزیکال دسته بندی می‌شود و کاری پر بازیگر است و حدود پنجاه هنرمند تئاتر و موسیقی دارد.

داستان این نمایش درباره استاد فن بیان و آوا شناس است که با دوست زبان‌شناس خود شرط می‌بندد، دختر گل فروش را تبدیل به بانویی باوقار کند تا در مهمانی‌های اشرافی خوش بدرخشد. بازیگر نقش اصلی این نمایش، نورا هاشمی دختر گلاب آدینه است که نقش الیسا دولیته را بازی می‌کند.

پدر الیسا با بازی امیر غفارمنش فردی است که پولش را از سرکیسه کردن بقیه به دست می‌آورد و در آخر با پولی که هنری استاد آواشناس به وی می‌دهد و ارث پدری ثروتمند می‌شود. راوی نمایش در یک جا، به الیسا این پیام را می‌دهد که «بهترین خودت باش، اما کوشا باش.»

این نمایش در چند پرده اجرا می‌شود؛ صحنه خانه، صحنه پارک، صحنه اسب دوانی، صحنه مجلس مهمانی پرنس. سبک اجرای نمایش، رئال یعنی واقع گرایانه است.

گلاب آدینه کارگردان نمایش «بانوی محبوب من» درباره دلیل انتخاب این موضوع برای اجرا گفته است: بشر برای ادامه زندگی احتیاج به نشاط، شادی و لبخند دارد؛ حتی برای زمانی کوتاه. این نمایش را تقدیم به عزیزان از دست رفته و خانواده‌های داغدارشان می‌کنم. جالب است به شما بگویم غیر از ما یعنی اعضای گروه تئاتر مروارید، هیچ کس باورش نمی‌شد که بتوانیم این کار را در ایام سخت کرونا به سرانجام برسانیم، اما با پشتکاری باورنکردنی، توکلی عمیق و تحمل سختی‌های زیاد این نمایش به اجرا رسید.‌


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند