نیکی کریمی

رقابت بین نیکی کریمی و هدیه تهرانی؛ برنده چه کسی است؟

به گزارش ردکارپت فیلم: بر اساس اطلاعات موجود در سامانه سمفا، در هفته گذشته، فیلم سینمایی «آتابای» با کارگردانی نیکی کریمی و بازی جواد عزتی و هادی حجازی‌فر ، با فروش ۴۰۰ میلیون تومانی، یک سوم فیلم سینمایی «بی همه چیز»، ساخته محسن قرائی و بازی هدیه تهرانی و پرویز پرستویی فروخته است.

در حال حاضر ۱۸ فیلم سینمایی روی پرده سینما هستند و از این میان، «گشت ارشاد»، «دینامیت»، «بی همه چیز»، «شهر گربه‌ها» و «آتابای» به ترتیب جایگاه اول تا پنجم جدول فروش در یک هفته گذشته را به خود اختصاص داده‌اند.

بر اساس آماری که سامانه سمفا منتشر کرده؛ در هفته گذشته، فیلم سینمایی «گشت ارشاد ۳» با کارگردانی سعید سهیلی دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، «دینامیت» با کارگردانی سید مسعود اطیابی ، دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان، «بی همه چیز» یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان، «شهر گربه‌ها» به کارگردانی سید جواد هاشمی ۴۸۰ میلیون تومان و «آتابای» به کارگردانی نیکی کریمی ۴۴۰ میلیون تومان را در گیشه برای خود ثبت کرده‌اند.

فیلم سینمایی «آتابای» پیش از اکران«بی همه چیز» جایگاه سوم جدول فروش را به خود اختصاص داده بود، اما در دو هفته گذشته به جایگاه پنجم رسیده و جایش را به «بی همه چیز» داده است. باید دید که در ادامه مسیر «آتابای» توان فروش بیش‌تر و رقابت با « بی همه چیز» را دارد یا نه!


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند