تهیه‌کننده

چرا «تفریق» از جشنواره فجر جاماند؟

به گزارش ردکارپت فیلم: تهیه‌کننده فیلم «تفریق» گفت: در حال حاضر فیلم تفریق در مرحله صداگذاری و موسیقی است و زمانیکه دبیرخانه جشنواره فیلم فجر فراخوان داد این فیلم آماده نبود و برای همین موضوع این اثر از جشنواره چهلم باز ماند.

مجید مطلبی پیرامون آخرین مراحل ساخت فیلم سینمایی «تفریق» گفت: در حال حاضر فیلم تفریق در مرحله صداگذاری و موسیقی است و زمانیکه دبیرخانه جشنواره فیلم فجر فراخوان داد این فیلم آماده نبود و برای همین موضوع این اثر از جشنواره چهلم باز ماند.

تهیه‌کننده فیلم «تفریق» به کارگردانی «مانی حقیقی» درباره عدم حضور این فیلم در چهلمین جشنواره فیلم فجر اظهار کرد: همچنان این فیلم در مراحل پست پروداکشن است و خودم به عنوان تهیه‌کننده کار هنوز فیلم را کامل ندیده‌ام.

این تهیه‌کننده با تاکید بر اینکه هنوز برای فیلم «تفریق» در خواست پروانه نمایش نداده‌ایم، توضیح داد: همان زمانیکه جشنواره فیلم فجر برای حضور فیلم‌ها فراخوان داده بود با سیمون سیمونیان مدیر دبیرخانه جشنواره فیلم فجر صحبت کردم و گفتم که این فیلم بعید است به جشنواره فیلم فجر برسد و هنوز درخواست پروانه نمایش نداده و همین موضوع خودش یک پروسه است، از همین تربیون استفاده می‌کنم و می‌گویم هیچ تحریم یا عدم میل به شرکت در جشنواره یا رد شدن فیلم و … از جانب عوامل این فیلم در کار نبوده است.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند