هنرمندان

دردسرهای یک جمله جنجالی برای اینفلوئنسر فیلمساز

به گزارش ردکارپت فیلم: محمدامین کریم‌پور، در گفت‌وگویی، درباره ماجرای توهینش به هنرمندان صحبت کرد و آن را یک سو تفاهم دانست.

محمد امین کریم‌پور که اخیرا کارگردانی فیلم سینمایی حکم تجدیدنظر را برعهده داشته است، درباره مصاحبه‌ای جنجالی توضیحاتی ارائه کرد.

کریم‌پور در مصاحبه‌ای تصویری با یکی از رسانه‌های اینترنتی گفت: «یک خانمی به من حمله بسیار بدی کرد که چرا این افراد را به سینما راه می‌دهید، این افراد اصلا هنرمند نیستند. همان زمان من پاسخ این خانم را ندادم. زمانی که پروانه ساخت فیلم سینمایی «حکم تجدیدنظر» را گرفتم یک مصاحبه‌ای انجام دادم و آن دردسر ساز شد.»

او ادامه داد: «ماجرا از این قرار است که من مصاحبه‌ای انجام دادم اما تقطیع شده آن منتشر شد، خبرنگار از من پرسید نظر شما درباره هنرمندانی که به فیلمسازی شما نقد وارد می‌کنند چیست؟ و چون من نمی‌خواستم اسم آن خانم را بیاورم همان جمله خبرنگار را آوردم ابتدای پاسخم و گفتم هنرمندان حرف مفت می‌زنند.»

او ادامه داد: «به خدا من قصد توهین به‌ هیچ‌کس را نداشتم و فقط روی صحبت با او بود حتی در اینستاگرام عذرخواهی هم کردم اما این حاشیه هیچ‌وقت دست از سر من برنداشت.»


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند