عروسک

فیلم سینمایی «عروسک» چه زمانی اکران می‌شود؟

به گزارش ردکارپت فیلم: جلیل اکبری‌صحت، تهیه‌کننده فیلم سینمایی «عروسک» قصد دارد این فیلم را در نیمه دوم سال ۱۴۰۱ به نمایش در بیاورد.

تهیه‌کننده «عروسک» که نتوانست در چهلمین جشنواره فجر حضور پیدا کند، اعلام کرد به‌زودی برای دریافت پروانه نمایش این فیلم اقدام خواهد کرد.

جلیل اکبری‌صحت درباره زمان اکران فیلم سینمایی «عروسک» گفت: «ما درخواست‌مان برای ارائه پروانه نمایش را مطرح می‌کنیم و به امید خدا هم مشکلی نخواهیم داشت و برای اکران فیلم در نیمه دوم سال آینده آماده خواهیم شد. چون احتمالا نیمه اول سال، ترافیک زیادی وجود داشته باشد و ما با یک برنامه خاص در تدارک اکران خواهیم بود.»

او در واکنش به این پرسش که «آیا زبانِ ترکی فیلم، ممکن است برای اکران عمومی «عروسک» مشکلی پیش بیاورد»، پاسخ داد: «در این سال‌ها، فیلم‌های مختلفی از جمله«اِو»، «پوست»، «ذغال» و «آتابای» به زبان ترکی ساخته شده است. بخشی از زبان رایج در کشور ما، ترکی است و هیچ مشکل خاصی هم وجود ندارد. در زمان دریافت پروانه ساخت هم اشاره نشده بود که استفاده از این زبان ممنوعیت دارد، کما این‌که ممنوعیت هم ندارد، بلکه می‌تواند به هم‌افزایی ملی اضافه کند. از نظر ما «عروسک»، یک فیلم ملی است که در سینمای ملی پخش خواهد شود و می‌تواند مخاطب فراگیر را درگیر خودش کند. پتانسیل اجتماعی فیلم «عروسک» به قدری است که می‌تواند بازتاب‌های متفاوتی در بین تمام مخاطبان ایجاد کند.»


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند