منتشر

جدیدترین پوستر اسپایدرمن ۲۰۲۱ را ببینید

به گزارش ردکارپت فیلم: پوستر جدید فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست (Spider-Man: No Way Home) منتشر شد.

ویجیاتو: پوستر جدید فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست (Spider-Man: No Way Home) منتشر شد.

مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست (انگلیسی: Spider-Man: No Way Home) فیلمی آمریکایی در ژانر ابرقهرمانی است که بر پایهٔ شخصیت مرد عنکبوتی از مارول کامیکس ساخته شده. تولید این فیلم به‌طور مشترک بر عهدهٔ کلمبیا پیکچرز و مارول استودیوز بوده و به وسیلهٔ سونی پیکچرز ریلیزینگ توزیع شده‌است.

جدیدترین پوستر اسپایدرمن ۲۰۲۱ را ببینید

این فیلم دنبالهٔ مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه (۲۰۱۷) و مرد عنکبوتی: دور از خانه (۲۰۱۹) هست و از این لحاظ بیست و هفتمین فیلم در دنیای سینمایی مارول محسوب می‌شود. کارگردانی راهی به خانه نیست بر عهدهٔ جان واتس از فیلم‌نامه‌ای نوشتهٔ کریس مک‌کنا و اریک سامرز است و در آن تام هالند در نقش پیتر پارکر / مرد عنکبوتی، در کنار زندیا، بندیکت کامبربچ، جیکوب باتالون، جان فاورو، جیمی فاکس، ویلم دفو، آلفرد مولینا، بندیکت وانگ، تونی ریوولوری، مریسا تومی، اندرو گارفیلد، و توبی مگوایر ایفای نقش می‌کند.

در این فیلم پارکر از استیون استرنج (کامبربچ) درخواست می‌کند تا هویت خود را پس از افشای عمومی در دور از خانه از طریق جادو مخفی کند که در نهایت منجر به بازشدن ناگهانی مولتی‌ورس می‌شود و پنج ابرشرور از دنیاهای موازی وارد دنیای پارکر می‌شوند.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند