تبلیغات

هیات‌انتخاب و داوری بخش مسابقه تبلیغات چهلمین جشنواره فیلم فجر معرفی شدند

به گزارش ردکارپت فیلم: علی نیک‌رفتار، مهرداد خوشبخت و محمد روح‌الامین به عنوان اعضای هیات‌ انتخاب و داوری بخش مسابقه تبلیغات سینمای ایران در چهلمین جشنواره فیلم فجر معرفی شدند.

با حکم مسعود نقاش‌زاده دبیر چهلمین جشنواره فیلم فجر، علی نیک‌رفتار (عکاس)، مهرداد خوشبخت (کارگردان و تدوین‌گر) و محمد روح‌الامین (طراح گرافیک) به عنوان اعضای هیٲت انتخاب و داوری بخش مسابقه تبلیغات سینمای ایران، آثار رسیده به این بخش جشنواره را مورد ارزیابی قرار خواهند داد.

علی نیک‌رفتار متولد ۱۳۳٨ اهواز، دانش‌آموخته دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران در سال ۱۳۶۹ با رتبه ممتاز در مقطع کارشناسی رشته عکاسی، عنوان پایان نامه عکاسی صحنه. او فعالیت حرفه‌ای عکاسی از سال ۱۳۷۲ و سپس کار در واحد عکاسی شبکه اول سیما را آغاز کرد. فعالیت او در سینما از سال ۱۳۶۹ آغاز شد که از آثار ش می‌توان به اینجا بدون من، یه حبه قند، گزارش یک جشن، قصه پریا، راه آبی ابریشم، بی‌پولی، کنعان، صد سال به این سال‌ها،‌ آتش بس، کافه ستاره و… و سریال‌هایی چون یک مشت پر عقاب، دوران سرکشی و… اشاره کرد. نیک‌رفتار موفق به کسب رتبه اول در مسابقه عکاسی ترافیک و مردم، رتبه ممتاز در دومین جشنواره سراسری عکس کودک و نوجوان سوره، نامزد دریافت تندیس و جایزه برای عکس‌های دو فیلم دیوانه‌ای از قفس پرید و نگین در ششمین نمایشگاه سالانه عکس سینمای ایران، کسب مقام و جایزه در مسابقه و نمایشگاه بین‌المللی هنر و نیایش و… شده است.

مهرداد خوشبخت متولد سال ۱۳۴٨ در آبادان، کارگردان، نویسنده و تدوین‌گر است. او دانش‌آموخته دوره انجمن سینمای جوانان ایران- دفتر خوزستان است. اولین کار جدی‌اش در عرصه کارگردانی، ساخت فیلم تلویزیونی «پرواز» با موضوع «حیات پس از مرگ» بود. او دو فیلم دیگر با این موضوع به نام‌های «سفر آخر» و «پل» جلوی دوربین برد. «پیگرد»، «خشم و قضاوت»، «رویای آخر»، مجموعه پنج قسمتی «گروه ویژه» و فیلم‌های بلند سینمایی «آبادان یازده۶۰»، «عقاب صحرا»، «صدای پای من» و «جای او دیگر خالی نیست» از آثار این سینماگر است.

محمد روح‌الامین متولد سال ۱۳۵۴ در تهران، طراح پوستر است. او مدرک کارشناسی عکاسی از دانشگاه هنر و معماری دارد. روح‌الامین از سال ۱۳۷٨ فعالیت خود را در زمینه طراحی پوستر آغاز کرده و از جمله طراحانی است که در پنج دوره جشنواره، نامزد دریافت سیمرغ بلورین بوده و دیپلم افتخار طراحی نامواره (لوگو) را از فجر به دست آورده و در دو دوره نیز برنده جایزه جشنواره فیلم شهر شده است. او طراحی تبلیغات بیش از ٨۰ فیلم سینمایی از جمله متری شیش و نیم، سرخپوست، لاتاری، ماجرای نیمروز۲، شعله‌ور، مصادره را در کارنامه دارد.

بر اساس گاهشمار جشنواره چهلم، هیٲت انتخاب و داوری مواد تبلیغاتی فیلم‌های سینمایی (داستانی، پویانمایی و مستند) متقاضی را بر اساس آئین‌نامه مورد ارزیابی قرار می‌دهند.

در مراسم اختتامیه چهلمین جشنواره فجر، سه سیمرغ بلورین به بهترین عکس، بهترین پوستر و بهترین آنونس و تیزر اهدا خواهد شد.

چهلمین جشنواره فیلم فجر در دو بخش فرهنگی و رقابتی به دبیری مسعود نقاش‌زاده از ۱۲ تا ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند