اکشن

در روز سوم جشنواره فیلم فجر میزبان دو فیلم سینمایی

به گزارش ردکارپت فیلم: خانه جشنواره در سومین روز از جشنواره فیلم فجر میزبان دو فیلم سینمایی با داستان هایی اجتماعی و اکشن می‌شود.

دو فیلم سینمایی «برف آخر» به کارگردانی امیرحسین عسگری و تهیه کنندگی حسن مصطفوی و «لایه‌های دروغ» به کارگردانی رامین سهراب و تهیه کنندگی محسن صرافی و رامین سهراب امروز چهارشنبه ۱۳ بهمن ماه در سومین روز از چهلمین جشنواره فیلم فجر در خانه جشنواره برای اهالی رسانه و منتقدان نمایش داده می‌شود. در واقع می‌توان گفت مخاطبان جشنواره امروز می‌توانند در کنار تماشای فیلم‌های مختلفی که در گونه اجتماعی ساخته می‌شود، تماشای یک فیلم اکشن را هم تجربه کنند.

امین حیایی با «برف آخر» به «فجر» می‌آید/ جشنواره اکشن می‌شود!

در سانس اول روز سوم جشنواره ساعت ۱۳، فیلم سینمایی «برف آخر» به کارگردانی امیرحسین عسگری به نمایش گذاشته می‌شود و داستان روزمرگی‌های یک دامپزشک را به تصویر می‌کشد. در این فیلم سینمایی بازیگرانی چون امین حیایی، لادن مستوفی، مجید صالحی، نوشین مسعودیان، صادق ملک، امیر مشهدی عباس، امیرعباس رودگر صفاری و مهدی مهربان حضور دارند. «برف آخر» در شمال کشور فیلمبرداری شده است و از جمله نکات جالب آن حضور احسان علیخانی به عنوان یکی از سرمایه گذاران این فیلم است.

امین حیایی با «برف آخر» به «فجر» می‌آید/ جشنواره اکشن می‌شود!

اما تنها فیلم اکشن چهلمین جشنواره فیلم فجر، یعنی «لایه‌های دروغ» به کارگردانی رامین سهراب، قرار است ساعت ۱۶ در خانه جشنواره به نمایش گذاشته شود. این فیلم سینمایی اولین تجربه این کارگردان جوان به شمار می‌رود، فیلمی که به صورت مشترک توسط ایران و فنلاند تولید شده است. «لایه‌های دروغ» روایت گر یک قهرمان آتش نشان ایرانی است که درگیر اتفاقاتی می‌شود.

در این فیلم سینمایی علاوه بر کارگردان که خود در فیلم بازی کرده است، بازیگرانی چون جسیکا ولف، نادر فلاح، کامران تفتی، مجید سعیدی، ارسلان قاسمی، ونوس کانلی، میلاد میرزایی حضور دارند.

بخش مستند و فیلم کوتاه نیز امروز ساعت ۲۰:۳۰ میزبان مستند «مشق امشب» به کارگردانی اشکان نجاتی خواهد بود. همچنین قرار است فیلم سینمایی «خانه دوست کجاست؟» به کارگردانی زنده یاد عباس کیارستمی در ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه روی پرده رود.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند