ژانر اجتماعی

معرفی فیلم «ماهان»/ تصاویر

به گزارش ردکارپت فیلم: فیلم «ماهان» به کارگردانی حمید شاه حاتمی و تهیه کنندگی علی شاه حاتمی در ژانر اجتماعی ساخته شده است.

خلاصه فیلم:

فیلم سینمایی «ماهان» روایت زندگی یک بازیگر تئاتر است که پس از مدت‌ها می‌تواند نقش اصلی یک نمایش را روی صحنه ایفا کند. اما بیماری سرطان مسیر زندگی او را دستخوش تغییرات جدی می‌کند.

کارگردان: حمید شاه حاتمی

نویسندگان: هامون قاپچی و زهرا شاه حاتمی

بازیگران:

امیررضا نظری ، نگار جوکار ، وحید رحیمیان ، همایون ارشادی ، رامین ناصرنصیر

سایر عوامل:

مدیر فیلمبرداری: مهدی ایل بیگی

مدیر صدابرداریک بهروز معاونیان

موسیقی: فردین خلعتبری

بازیگردان: هامون قاپچی

مدیر تولید: مهدی مهابادی

کارگردان:

حمید شاه حاتمی در سال ۱۳۹۰ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در تولید اثر مهمی حضور داشته است. اثر مهم حمید شاه حاتمی در این سال، فعالیت در فیلم رویای سینما به عنوان کارگردان محسوب می‌شود.

وی در آثاری همچون «رویای سینما»، «پرواز مرغابی‌ها»، «به من نگاه کن» به عنوان «کارگردان»، «دستیار کارگردان»، «حمل و نقل» حضور داشته است.

تهیه کننده:

علی شاه‌حاتمی (متولد ۱۳۳۹ در تهران)کارگردان و نمایشنامه‌نویس ایرانی‌س.  وی فعالیت هنری را در سینما با بازیگری و کارگردانی در فیلم‌های کوتاه آغاز کرد. از فعالیت‌های او می‌توان به ساخت سریال‌های تلویزیونی اشاره کرد که سریال تلویزیونی خوش‌رکاب و خوش‌غیرت از پر مخاطب‌ترین سریال‌های او به‌شمار می‌آیند. او در چند سخنرانی و مصاحبه به انتقاد از فیلم اخراجی‌ها پرداخت.

گردآوری و تدوین: کورش کبیری


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند