علی حضرتی

معرفی عوامل شهرک/ تصاویر

به گزارش ردکارپت فیلم: فیلم سینمایی شهرک به کارگردانی و نویسندگی علی حضرتی فیلمی با موضوعی اجتماعی است.

خلاصه فیلم:
درباره جوان علاقمند به بازیگریست که در تست یک فیلم سینمایی بزرگ قبول می‌شود و برای پیوستن به این پروژه و رسیدن به آرزوی خود یعنی بازیگر شدن ، باید شرایط ویژه و تمرین های روحی و روانی گروه بازیگران در شهرکی ایزوله شده را بپذیرد

بازیگران:
ساعد سهیلی، کاظم سیاحی، مهتاب ثروتی، همایون ارشادی، رویا جاوید نیا، شاهرخ فروتنیان، مرتضی ضرابی و ساقی حاجی پور

سایر عوامل:
تهیه کننده: علی سرتیپی
مدیر فیلمبرداری: علیرضا برازنده
مدیر تولید: پیمان حمیدی
مدیر برنامه نویسی و سرپرست گروه کارگردانی: علی افشین راد
مدیر صدابرداری: کامران کیان ارثی
طراح صحنه و لباس: افسانه صرفه جو
طراح گریم: عباس عباسی
دستیار اول کارگردان: رضا غفارنژاد
منشی صحنه: بهناز تاجیک
طراح جلوه های ویژه میدانی: آرش آقا بیگ
ساخت فیلم پشت صحنه: متنی قدرت‌نما
عکاس: نریم تخت کشان

کارگردان:
علی حضرتی به عنوان مدیر ویژه نامه هنری تماشاخانه فعالیت خود را آغاز کرد و پس از آن به تهیه‌کنندگی تئاتر پرداخت و پس از آن در سال ۱۳۹۲ اولین فیلم کوتاه خود به نام صبح روز بعد را تهیه کرد و سپس سراغ تهیه‌کنندگی فیلم‌های سینمایی خداحافظی طولانی و نیمرخ ها رفت. او همچنین آلبوم صوتی آهوی بخت من گزل محمود دولت‌آبادی به کارگردانی مانی حقیقی را نیز تهیه کرده‌است. او در سال ۱۳۸۴ برای فیلم خداحافظی طولانی در هفت رشته و از جمله بهترین فیلم کاندید شد. او در سال ۱۳۹۴ نیز برای فیلم نیمرخ‌ها در به عنوان بهترین فیلم بخش هنر و تجربه انتخاب گردید. در سال ۱۳۹۵ علی حضرتی فیلم سینمایی یک قناری یک کلاغ را به کاگردانی اصغر عبداللهی ساخت .در سال ۹۵ علی حضرتی ، اولین فیلم کوتاه خود به نام ساعت ساز را کارگردانی کرد. در پاییز ۱۳۹۶ فیلم سینمایی اردک لی به کارگردانی بهروز غریب پور کلید خورد و برای نمایش در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر آماده می‌شود.

 

تهیه کننده:
علی سرتیپی در سال ۱۳۴۳ در تهران متولد شد. او لیسانس مدیریت دارد و همچنین مدیرعامل مؤسسه بین‌المللی پخش «فیلمیران» می‌باشد. او به همراه رسول صدرعاملی، محمدرضا تخت‌کشیان، حمید اعتباریان و غلامرضا موسوی در سال ۱۳۸۴ این مؤسسه را تأسیس کردند.
سرتیپی به جز تهیه‌کنندگی و بازیگری در تولید و پخش فیلم‌هایی همچون پاییزان (۱۳۶۶)، دبیرستان (۱۳۶۵)، گذشته (۱۳۹۱)، یکی بود یکی نبود (۱۳۷۹) معراجی‌ها و رسوایی همکاری داشته‌است.

گردآوری و تدوین:کورش کبیری


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند