پارامونت

ساخت موزیکال «اسمورف‌ها» کلید خورد

به گزارش ردکارپت فیلم:  استودیو پارامونت و شبکه نیکلودئون از روی مجموعه انیمیشن «اسمورف‌ها» یک فیلم موزیکال می‌سازند که سال ۲۰۲۴ میلادی اکران خواهد شد.

این فیلم اولین اثر از مجموعه چند فیلم بلند سینمایی است که با محور این شخصیت‌های محبوب آبی رنگ ساخته خواهد شد. پم بردی، نویسنده انیمیشن ساوث پارک: بزرگتر، طولانی‌تر و کامل (۱۹۹۹، تری پارکر) و فیلم تیم آمریکا: پلیس جهانی (۲۰۰۴، تری پارکر)، فیلمنامه فیلم مذکور را می‌نویسد. تولید این فیلم سال آینده آغاز خواهد شد و تاریخ دقیق اکران ۲۰ دسامبر ۲۰۲۴ (۲۹ آذر ۱۴۰۱) اعلام شده است.

اسمورف‌ها کاراکترهای کارتونی ماندگاری هستند که به دست پیر کالیفورد (Pierre Culliford)، هنرمند و نویسنده بلژیکی معروف به پیو (Peyo)، خلق شدند. این شخصیت‌ها تاکنون بارها در پروژه‌های مختلف روی پرده نقره‌ای رفته‌اند که از آن جمله می‌توان به سه فیلم لایو اکشن- انیمیشنی از سونی اشاره کرد که فیلم اسمورف‌ها: دهکده گمشده (Smurfs: The Lost Village) محصول سال ۲۰۱۷ آخرین قسمت آنهاست.

مجموعه تلویزیونی اسمورف‌ها از زمان پخش در دهه ۱۹۸۰ تاکنون در جمع ۵ مجموعه انیمیشنی برتر تلویزیونی برای کودکان بین ۲ تا ۱۱ سال قرار گرفته است.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند