امیر عباس ربیعی

معرفی عوامل فیلم سینمایی ضد/ تصاویر

به گزارش ردکارپت فیلم:  فیلم ضد فیلمی با مایه های سیاسی است که توسط امیر عباس ربیعی کارگردانی شده و تهیه کنندگی آن بر عهده ی محمدرضا شفیعی بوده است.

خلاصه فیلم:

سعید، جوانی سی ساله، از نیروهای حراست حزب جمهوری اسلامی است. پس از زخمی شدن، در ماجرای ۱۴ اسفند ۵۹ دانشگاه تهران، راهی بیمارستان شده و در آنجا با بیتا مواجه می‌شود.

بازیگران:

لیلا زارع،  مهدی نصرتی،  نادر سلیمانی، لیندا کیانی و مهشید جوادی

 

سایر عوامل:

نویسنده: حسین تراب نژاد

مشاور فیلم نامه: جواد موگویی

مشاور هنری: محمدرضا شجاعی

مدیر فیلمبرداری: هاشم مرادی

مدیر صدابرداری: علی عدالت دوست

طراح صحنه: صدرا صدری

طراح لباس: آذر کتابی

طراح گریم: مرتضی کهزادی

منشی صحنه: آرزو قربانی

مدری برنامه ریزی: حسین دیردار

دستیار کارگردان: بهمن حسینی

مدیر تولید: علی شرمحمدی

عکاس: کورش جوان

مشاور رسانه ای: هادی فیروزمندی

مجری طرح: موسسه فرهنگی هنری وصف صبا

کارگردان:

امیرعباس ربیعی کارگردان و نویسنده سینما است. او کارگردانی فیلم های کوتاه بعدازظهر و ماه در خانه و همچنین فیلم مستند میتینگ و “ولد” را برعهده داشته است. وی با اولین فیلم خود «لباس شخصی» در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت.

تهیه کننده:

محمدرضا شفیعی تهیه‌کننده ایرانی است که کار حرفه‌ای خود راز سال ۱۳۷۹ با ساخت تیزر، نماهنگ، سپس فیلم کوتاه و مستند آغاز کرد. از نمونه فیلم کوتاه‌های او می‌توان به فیلم کوتاه «چای سرد» و «خفتگان بیدار» و از نمونه مستندهای او می‌توان به «لبخند»، «دست سیاه، نان سفید»، «اجاق»، «یاد ایام»، اشاره کرد. وی همچنین فعالیت خود در تلویزیون را از سال ۱۳۸۳ با ساخت سریال سرود خاک آغاز کرد و علاوه بر تهیه کنندگی به‌عنوان طراح ایده و طرح نیز در سینما و تلویزیون فعالیت داشته‌است. او تاکنون برای دو فیلم سر به مهر و شعله‌ور نامزد جوایزی شده و برای سریال کیمیا علاوه بر نامزدی جایزه حافظ برای بهترین سریال، جایزه بهترین تهیه کنندگی را از جشنواره تلویزیونی جام جم دریافت کرده‌است اما به استناد فهرست ۴۰ سریال برتر تلویزیون ایران بعداز انقلاب (هفت صبح) سریال وضعیت سفید محبوب‌ترین اثر وی است.

 

گردآوری و تدوین : کورش کبیری

 

 

 


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند