قاچاق

«قصیده گاو سفید» قاچاق شد!

به گزارش ردکارپت فیلم:  فیلم سینمایی «قصیده گاو سفید» ساخته بهتاش صناعی‌ها و مریم مقدم که بعد از توقیف، طی ۲ سال اخیر در انتظار پروانه نمایش از سازمان سینمایی، پشت خط اکران در کشور سازندگانش به سر می‌برد، هم‌اکنون نسخه با کیفیت آن قاچاق شده و به صورت گسترده از سایت‌های دانلود غیرقانونی و شبکه‌های ماهواره‌ای در حال انتشار است.

فیلم «قصیده گاو سفید» که به صورت سراسری در بیشتر سینماهای جهان (به جز ایران) به نمایش درآمده، جزو پرافتخارترین فیلم‌های ایرانی در سال ۲۰۲۱ است که اولین بار در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر رونمایی و نامزد سیمرغ بهترین فیلمنامه و بازیگر نقش اصلی زن شد و با حضور در بخش مسابقه اصلی فستیوال برلین، جایزه بهترین فیلم از نگاه تماشاگران را دریافت کرد.

مریم مقدم ، علیرضا ثانی فر ، آوین پوررئوفی ، لیلی فرهادپور ، فرید قبادی ، سوده ازقندی ، امیر شریعت ، ماهور احمدی ، محمد حیدری ، زهرا پرهون ، ابراهیم گله دارزاده ، سمیه برجی ، مهدی پیله وری ، ماندانا معزی پور ، سمکو روشنی ، ساچلی تاجبخش و پوریا رحیمی‌ سام در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

فیلم «قصیده گاو سفید » داستان زنی است به نام مینا که همسرش را اعدام می‌کنند، ولی پس از یک‌ سال مشخص می‌شود که او بیگناه بوده است؛ زن از قاضی شکایت می‌کند و درگیر ماجراهای مختلفی می‌شود.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند