باز لورمن

اولین تصاویر از فیلم «الویس» با حضور تام هنکس

به گزارش ردکارپت فیلم: اولین تصاویر فیلم زندگینامه ای «الویس» با بازی آستین باتلر و تام هنکس و کارگردانی باز لورمن منتشر شد.

 اولین تصاویر و همینطور تیزر فیلم زندگینامه ای «الویس» به کارگردانی باز لورمن با بازی آستین باتلر بازیگر فیلم «روزی روزگاری در هالیوود» در نقش الویس پرسلی سلطان راک اند رول روز پنجشنبه ۱۷ فوریه منتشر شد و از نکات جالب آن شباهت عجیب بازیگر نقش اصلی به الویس واقعی بود.

نخستین تصاویر فیلم «الویس» منتشر شد

در تیزر منتشر شده از سوی کمپانی برادران وارنر عنوان فیلم نیز «الویس» اعلام شده است.

این فیلم به بررسی دو دهه از زندگی الویس پرسلی فوق ستاره موسیقی دنیا پیش از مرگ زودهنگامش در سال ۱۹۷۷ در سن ۴۲ سالگی می پردازد و بر رابطه پیچیده او با مدیر برنامه هایش تام پارکر (با بازی تام هنکس) تمرکز دارد.

در این فیلم بازیگران دیگری چون اولیویا دی جونگ در نقش پریسیلا همسر الویس، یولا خواننده و ترانه سرا در نقش خواهر روزتا تارپ و کودی اسمیت-مک فی در نقش جیمی راجرز حضور دارند.

نخستین تصاویر فیلم «الویس» منتشر شد

این پروژه اولین فیلم بلند باز لورمن پس از فیلم سال ۲۰۱۳ «گتسبی بزرگ» است. اولین بار در آوریل ۲۰۱۴ لورمن به عنوان کارگردان این پروژه معرفی شد. در جولای ۲۰۱۹ باتلر پس از یک فرآیند طولانی به عنوان ستاره فیلم انتخاب شد.

تولید این فیلم در اوایل سال ۲۰۲۰ در استرالیا آغاز شد، اما پس از مثبت شدن آزمایش کووید-۱۹ تام هنکس و همسرش ریتا این پروژه متوقف شد.

نخستین تصاویر فیلم «الویس» منتشر شد

فیلمبرداری این فیلم اواخر ۲۰۲۰ از سر گرفته شد و تاریخ اکران آن چندین بار به دلیل همه‌گیری به تعویق افتاد.

«الویس» قرار است در تاریخ ۲۴ ژوئن در سینماها اکران شود و ۴۵ روز بعد از آن در «HBO Max» عرضه شود.

نخستین تصاویر فیلم «الویس» منتشر شد

نخستین تصاویر فیلم «الویس» منتشر شد


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند