واکسیناسیون

مهمانان و نامزدهای اسکار ۲۰۲۲، باید واکسن بزنند

به گزارش ردکارپت فیلم: جوایز آکادمی اسکار ۲۰۲۲، با الزام ارائه گواهی واکسیناسیون کرونا برای نامزدها و میهمانان برگزار خواهد شد.

به گزارش نیویورک تایمز، آکادمی علوم و هنرهای سینمایی اسکار اعلام کرد تمامی نامزدها و میهمانان حاضر در مراسم نود و چهارمین دوره این جوایز در سالن دالبی تئاتر لس‌آنجلس ملزم به ارائه گواهی واکسیناسیون و حداقل دوبار تست منفی PCR برای شرکت در این مراسم هستند.

البته گروه‌های اجرای موسیقی و یا میهمانان ویژه اعطاکننده جوایز اسکار که در مراسم حضور خواهند داشت، نیازی به ارائه گواهی واکسیناسیون ندارند اما باید تست کرونا بدهند.

پیش از این برخی منابع خبری نزدیک به آکادمی اعلام کرده بودند حضور در مراسم اسکار ۲۰۲۲ نیاز به واکسیناسون برای شرکت‌کنندگان نخواهد داشت.

در مراسم اسکار امسال، ۲۵۰۰ نامزد و میهمان در سالن دالبی تئاتر حضور خواهند داشت و در مجموع شمار حضار به ۳۳۰۰ نفر خواهد رسید و بر اساس اعلان نشریه تایمز افرادی که در بخش ارکسترا و بخش جلویی سالن می‌نشینند، ملزم به استفاده از ماسک نیستند اما در سایر بخش‌ها افراد باید از ماسک استفاده کنند.

با کاهش موارد ابتلا به کرونا در منطقه لس آنجلس، سایر کمپانی‌ها و رویدادهای بزرگ نیز سیاست‌های مقابله با کرونا خود را خود را کاهش داده‌اند و پارک های موضوعی دیزنی نیز اخیرا علام کرده‌اند دیگر نیازی به استفاده ماسک برای افراد کاملا واکسینه شده نیست.

مراسم اعطای جوایز نود و چهارمین دوره جوایز سینمایی اسکار روز ۲۷ مارس ۲۰۲۲ (بامداد دوشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۱) برگزار می‌شود و فیلم «قدرت سگ» به کارگردانی «جین کمپیون» با نامزدی در ۱۲ شاخه و فیلم «تل ماسه» ساخته «دنیس ویلنوو» با نامزدی در ۱۰ شاخه پیشتاز این رویداد هستند.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند