هنر

نمایش فیلم‌های شهرام مکری در آکادمی فیلم و هنر بروکلین

به گزارش ردکارپت فیلم: سه فیلم سینمایی از آثار شهرام مکری در آکادمی فیلم و هنر بروکلین نمایش داده می‌شود.

«جنایت بی‌دقت» در کنار سه فیلم بلند دیگر از شهرام مکری طی سه روز در نیویورک به نمایش درخواهند آمد و این کارگردان، جمعه ششم اسفند و شنبه هفتم اسفندماه در جلسه پرسش و پاسخ با تماشاگران این فیلم‌ها شرکت خواهد کرد.

«ماهی و گربه»، «اشکان، انگشتر مبارک و چند داستان دیگر» و «هجوم» در این آکادمی به نمایش درمی‌آیند. آکادمی فیلم و هنر بروکلین مرکزی است با قدمتی صدوپنجاه ساله که به خاطر معرفی و تمرکز بر آثار نوآور و مدرن مشهور است. در برنامه این ماه آکادمی هنر بروکلین، نمایش فیلم‌هایی مثل «ماشین مرا بران»، «مادران موازی»، «بدترین آدم دنیا» و «پیتزای شیرین» آخرین ساخته پل توماس اندرسون در کنار مرور بر آثار شهرام مکری به چشم می‌خورد.

این مرکز در بخشی از معرفی مکری آورده است: «شهرام مکری فیلمساز ایرانی، بیش از یک دهه است که درام‌ها و تریلرهای جذابی را در سینمای ایران ساخته است. فیلم‌های او که به خاطر فرم‌های بصری پیچیده و تقاطع‌های زمانی نامتعارفش شناخته می‌شود، تجربه‌های جدی با حس شوخ‌طبعی و احساسی شگفت‌انگیز برای کار با قراردادهای ژانرهای آمریکایی است.»

آکادمی فیلم و هنر بروکلین اولین نمایش جدیدترین فیلم مکری را در نیویورک ارائه می‌دهد و در ادامه نوشته است: «جنایت بی‌دقت، جعبه معمایی اسرارآمیز، با ترکیبی از عباس کیارستمی و کریس مارکر است. این مجموعه همچنین شامل نمایش سه اثر قبلی مکری، از جمله «ماهی و گربه» برنده جایزه ونیز است.»


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند