سلیم ثنائی

ادامه پخش سریال «پلاک ۱۳» تا ماه مبارک رمضان

به گزارش ردکارپت فیلم: سلیم ثنائی تهیه‌کننده سریال «پلاک ۱۳» از ادامه پخش این مجموعه تا آغاز ماه رمضان خبر داد.

سلیم ثنائی تهیه‌کننده سریال «پلاک ۱۳» گفت: هدف ما این بود که در این سریال، سبک زندگی ایرانی اسلامی را نشان دهیم. در قصه «پلاک ۱۳» عمه خانواده ارثیه‌ای را برای برادرزاده‌های خود می‌گذارد و شرطش این است که یک سال کنار هم زندگی کنند.

طبق آخرین نظرسنجی‌های انجام شده از مخاطبان سریال‌های تلویزیونی دو سریال «برف آهسته می‌بارد» و «پلاک ۱۳» در ماه‌های پایانی پاییز و همچنین دی‌ماه به عنوان پرمخاطب‌ترین سریال‌های تلویزیونی انتخاب شدند.

به گفته ثنائی، از شهریور امسال این سریال کلید زده شد و عوامل آن بیش از ۱۶ ساعت در روز آفیش بوده اند. پخش این سریال، اول ماه مبارک رمضان به اتمام می‌رسد.

مخاطبان این سریال شاهد روایت اتفاقات روز هستند؛ به خاطر همین همزمانی تولید و تدوین و پخش اثر کار را برای عوامل سخت کرده است. به تازگی تیم دوم کارگردانی با هدایت آرش معیریان برای ضبط بخش‌های خارجی سریال، کار خود را آغاز کرده اند.

ثنائی درباره بازخورد مخاطبان درباره این سریال می‌گوید: سریال پلاک ۱۳، ساعت ۲۰ از شبکه سه پخش می شود؛ ساعتی که برنامه های متعددی از شبکه های مختلف روی آنتن است اما توانستیم بعد از ۳۰ قسمت، در نظرسنجی‌ها رضایت حدود۳۰ درصد مخاطبان را جلب کنیم.

سریال «پلاک۱۳» به کارگردانی آرش معیریان و تهیه‌کنندگی سلیم ثنائی هر شب حوالی ساعت ۲۰ از شبکه سه سیما پخش می‌شود. بازیگران این سریال عبارتند از: علی صادقی ، شهره سلطانی ، امیرحسین صدیق ، اردلان شجاع‌کاوه ، نگار عابدی ، حسین رفیعی ، محمود جعفری ، مهران ضیغمی ، سامان دارابی ، فرزانه سهیلی ، ستاره حسینی و …


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند