قوه قضائیه

بازبینی «علف‌زار» توسط نمایندگان قوه قضائیه

به گزارش ردکارپت فیلم: کارگردان فیلم سینمایی «علف‌زار» بیان کرد نمایندگانی از قوه قضائیه این فیلم را دیده‌اند و مشکلی برای اکران عمومی این فیلم وجود ندارد.

کاظم دانشی کارگردان فیلم سینمایی «علف زار» که در چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و با توجه به موضوع قضایی آن با حواشی از سوی قوه قضائیه مواجه شده بود، همزمان با قرار گرفتن نام فیلم در ترکیب فیلم‌های اکران نوروز ۱۴۰۱  گفت: بعد از اکران فیلم «علف‌زار» در طول برگزاری چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر، نمایندگانی از قوه قضائیه دوباره فیلم را دیدند و خوشبختانه مشکلی درباره فیلم وجود نداشت و تعاملات لازم را انجام دادیم. البته تاکید می‌کنم که اعمال نظر خاصی از سوی قوه قضائیه برای این فیلم صورت نگرفته است.

وی بیان کرد: خوشبختانه فیلم دچار بحران خاصی نشده است و مسئولان قوه قضائیه همکاری لازم را با ما داشته‌اند.

این کارگردان توضیح داد: برای اکران نوروزی این فیلم سینمایی اقدام کرده بودیم که با اعلام شورای صنفی اکران، برای نمایش آن در سینماها آن را آماده می‌کنیم. البته نسخه‌ای که برای اکران نوروزی در نظر گرفته می‌شود، هیچ فرقی با نسخه جشنواره‌ای آن نخواهد داشت.

دانشی در پایان درباره فعالیت‌های آتی خود گفت: در حال حاضر چند ایده جدید برای تولید فیلم سینمایی دارم که آن نیز هم راستا با علاقه‌ام به سینمای جنایی ساخته خواهد شد. بی شک دومین فیلمی که جلوی دوربین می‌برم نیز از روی یک اتفاق جنایی واقعی ساخته می‌شود.

تهیه کنندگی «علف زار» را بهرام رادان برعهده دارد و در آن بازیگرانی چون پژمان جمشیدی، سارا بهرامی، ستاره پسیانی، ترلان پروانه، مائده طهماسبی، فرخ نعمتی، مهران امام بخش و سیروس همتی حضور دارند.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند