سیما

نیمی از سریال نوروزی شبکه ۵ پیش رفته است

به گزارش ردکارپت فیلم: سرپرست گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما از پیشرفت ۵۰ درصدی تولید سریال «دردسرهای شیرین» که قرار است نوروز ۱۴۰۱ روی آنتن این شبکه برود، خبر داد.

مجید خادمی‌زاده درباره سریال‌های شبکه پنج و همچنین سریال‌های جدید بیان کرد: در حال حاضر «آتش در گلستان» را به کارگردانی پرویز شیخ طادی داریم که هر شب روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود و به مقاطعی از زندگی مرضیه دباغ می‌پردازد، پخش این سریال تا قبل از عید ادامه دارد.

وی با اشاره به سریال نوروزی این شبکه نیز اظهار کرد: مجموعه‌ای شیرین و مفرح با نام «دردسرهای شیرین» را به کارگردانی سهیل موفق در دست تولید داریم که تیمی حرفه‌ای پای آن هستند و بیش از ۵۰ درصد از این پروژه پیش رفته است.

سرپرست گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما نیز در ادامه درباره طرح‌های جدید شبکه نیز یادآور شد: قرار است سریالی را به کارگردانی مرجان اشرفی زاده داشته باشیم که موضوع آن کروناست و اسم سریال «تب سالی» است.

وی درباره این سریال و ساخت آن دو سال پس از کرونا اظهار کرد: ما هنوز در شرایط کرونایی به سر می‌بریم و هنوز برای ساخت چنین سریال‌هایی دیر نشده است. شرایط سختی هم داریم و تا پروژه‌ای به نگارش و تولید برسد، هر مرحله‌ای هم زمانی می‌برد به ویژه که هر سازمانی جلسات و شوراهای خود را دارد و اینها زمان می‌برد. اما این سریال هم کار جذابی خواهد بود.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند