بازسازی

استیون اسپیلبرگ بر پایه «بولیت» فیلم می‌سازد

به گزارش ردکارپت فیلم: فیلم اسپیلبرگ یک بازسازی نخواهد بود و قرار است داستانی جدید داشته باشد، اما هنوز جزییاتی درباره آن منتشر نشده است.

استیون اسپیلبرگ در حال ساخت فیلمی جدید بر پایه شخصیت فرانک بولیت است؛ پلیسی اهل سان فرانسیسکو که نخستین بار استیو مک‌کویین نقش او را در فیلم تریلر سال ۱۹۶۸ «بولیت» ایفا کرده بود.

جاش سینگر از فیلم‌های «پست» و «اسپات‌لایت» مسئولیت نوشتن فیلمنامه را بر عهده دارد و کریستی ماکوسکو کریگر که یکی از همکاران همیشگی اسپیلبرگ است، در همراهی با این کارگردان مسئولیت تهیه‌کنندگی را بر عهده خواهد داشت.

پسر مک‌کویین یعنی چد مک‌کویین و نوه او مالی مک‌کویین به عنوان تهیه‌کننده اجرایی حضور خواهند داشت. حضور آن‌ها پس از یک پروسه مذاکرات بسیار طولانی با بنیاد مک‌کویین برای خرید حقوق رسمی این شخصیت صورت می‌گیرد.

شرکت برادران وارنر که فیلم اصلی سال ۱۹۶۸ را منتشر کرده بود استودیوی سازنده فیلم اسپیلبرگ خواهد بود. این فیلم نه یک بازسازی بلکه داستانی اوریجینال درباره شخصیتی خواهد بود که می‌توان گفت شناخته‌شده‌ترین شخصیت مک‌کویین است.

فیلم «بولیت» اصلی که بر پایه رمان سال ۱۹۶۳ «شاهد ساکت» ساخته شده بود، داستان تحقیقات بولیت درباره مرگ یک خبرچین مافیا را دنبال می‌کرد. آن فیلم با کارگردانی پیتر ییتس یکی از معروف‌ترین صحنه‌های تعقیب‌وگریز با ماشین در تاریخ سینما را دارد که در آن مک‌کویین تمام بدل‌کاری‌هایش را خودش در یک فورد موستانگ انجام می‌دهد.

«بولیت» توانست برای بهترین تدوین جایزه اسکار شود و در حوزه صدا هم نامزد دریافت جایزه شد.

اسپیلبرگ اخیراً بیشتر به سمت تاریخچه سینما حرکت کرده و به تازگی برای بازسازی موزیکال کلاسیک «داستان وست ساید» نامزد دریافت دو جایزه اسکار برای کارگردانی و تهیه‌کنندگی شده است. خود فیلم در بخش‌های بهترین فیلم، بازیگر زن نقش مکمل، طراحی صحنه، طراحی لباس، صدا و فیلمبرداری نامزد شده است.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند