سینما

شروع کم‌رمق اکران نوروزی سینماها

به گزارش ردکارپت فیلم:  اکران نوروزی سال ۱۴۰۱ در دو روز ابتدایی خود حتی ۱۰ هزار نفر را هم به سینما نکشاند و فروش حدود ۳۵۰ میلیونی را ثبت کرد.

در حالی که قرار بود از ۱۸ اسفندماه هفت فیلم انتخاب‌شده برای اکران نوروزی، جایگزین فیلم‌های قدیمی شوند اما فقط سه فیلم به این نوبتِ اکران رسیدند که آن‌ها هم در دو روز اول موفقیت چندانی در جذب مخاطب نداشتند.

از روز چهارشنبه (۱۸ اسنفند) فیلم‌های «قدغن» به کارگردانی مجید مافی، «موقعیت مهدی» به کارگردانی هادی حجازی‌فر و «گل به خودی» به کارگردانی احمد تجری در سینماها اکران شدند که در مجموع تا ساعت ۱۱:۳۰ روز جمعه، بیستم اسفندماه به مجموع فروش ۳۴۸ میلیون تومان رسیدند.

شروع کم‌رمق اکران نوروزی سینماها
 قدغن

فیلم «قدغن» با ۷۲۲ تماشاگر ۲۷ میلیون و ۴۳۵ هزار تومان فروش داشته و «گل به خودی» هم با ۳۴۵ تماشاگر ۱۳ میلیون و ۷۴۵ تومان بلیت فروخته است.

شروع کم‌رمق اکران نوروزی سینماها
گل به خودی

در بین این سه فیلم «موقعیت مهدی» شرایط بهتری دارد و با فروش حدود ۳۰۸ میلیون تومان میزبان ۸۷۳۳ نفر بوده است.

شروع کم‌رمق اکران نوروزی سینماها
موقعیت مهدی

قرار است فیلم‌های «مرد بازنده» محمدحسین مهدویان و «شادروان» به کارگردانی حسین نمازی از ۲۵ اسفندماه روی پرده بروند و احتمالاً «روز صفر» به کارگردانی سعید ملکان هم از فردا (شنبه، ۲۱ اسفند) آماده اکران خواهد شد.

علاوه‌براین‌ها «سگ‌بند» به کارگردانی مهران احمدی نیز که در همین روزهای اخیر پروانه نمایش گرفته باید اکران شود ولی احتمالا این فیلم به دلیل دیر پیوستن به اکران نوروزی و اعلام باتاخیر فهرست نهایی، مانند دیگر آثار تعیین‌شده، فرصت آماده‌سازی نهایی و تهیه اقلام تبلیغاتی را نداشته است.

سازندگان این فیلم‌ها امیدوارند که فرصت تبلیغاتی خوبی برای اکران نوروزی فراهم شود چرا که بسیاری از مردم از آغاز اکران فیلم‌های جدید اطلاع ندارند.

فیلم «شادروان» که یکی از کمدی‌های این نوبت از اکران معرفی شده، به همین دلیل با تاخیر اکران می‌شود و پوستر آن هم به تازگی رونمایی شده است.

شروع کم‌رمق اکران نوروزی سینماها

 


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند