جشنوار سیدنی

«شهربانو» تنها فیلم ایرانی جشنواره سیدنی

به گزارش ردکارپت فیلم: «شهربانو» به عنوان تنها نماینده ایران در رقابت فیلم‌های سینمایی جشنواره جهانی فیلم سیدنی انتخاب شد.

 فیلم سینمایی «شهربانو» به کارگردانی مریم بحرالعلومی، تهیه‌کنندگی پگاه احمدی و نویسندگی پژمان تیمورتاش که این روزها در پلتفرم‌های شبکه نمایش خانگی به صورت آنلاین اکران شده، تنها فیلم منتخب از ایران در جشنواره جهانی فیلم سیدنی SWFF است.

جشنواره جهانی فیلم سیدنی که ۴ تا ۸ می‌(۱۴ تا ۱۸ اردیبهشت)در شهر سیدنی استرالیا برگزار می‌شود استعدادهای جدید و نوظهور در فیلمسازی را کشف کرده و پرورش می‌دهد.

جشنواره جهانی فیلم سیدنی جشنواره‌ای اقلیمی به‌شمار می‌رود که در مرکز شهر سیدنی برگزار می‌شود و Treeplan. org با کاشت ۶۰۰ درخت در سرتاسر کشور استرالیا هرساله این جشنواره را پشتیبانی می‌کند.

پخش بین المللی فیلم سینمایی شهربانو با نام جهانی Lady of the City بر عهده کمپانی Maroon Films به مدیریت ثمین مهاجرانی است و فرشته صدرعرفایی، بهناز جعفری، گلاره عباسی، سامان صفاری، محمد ولی‌زادگان، علی کیان‌ارثی و بهرنگ علوی، با حضور یوسف تیموری و صدای افتخاری مه لقا باقری نقش‌آفرینان این فیلم هستند.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند