خندوانه

تحویل سال نو با برنامه‌های تلویزیونی

به گزارش ردکارپت فیلم: «فرمول یک»، «عصر جدید»، «بهار جان»، «صدای پای بهار»، «عیدانه عمو پورنگ»، «چرخ» و «خندوانه» از جمله برنامه هایی هستند که در ساعات تحویل سال، از شبکه های تلویزیونی روانه آنتن خواهند شد.

تلویزیون به روال سال های گذشته، برای هر شبکه ویژه برنامه تحویل سالی را در نظر گرفته است. برنامه‌های ویژه تحویل سال نو ۱۴۰۱ در شبکه‌های مختلف تلویزیون به صورت زیر است:
شبکه یک ـ فرمول یک

شبکه یک سیما برنامه تحویل سال خود را با «فرمول یک» و اجرای علی ضیاء از روز یکشنبه بیست‌ودوم اسفند به روی آنتن برده و حوالی ساعت ۲۳ پخش می کند. این برنامه در طول هشت شب با میزبانی از چهره های مردمی، ویژه برنامه تحویل سال شبکه یک است.
شبکه دو ـ عیدانه عموپورنگ

«عیدانه عمو پوررنگ» ویژه‌برنامه تدارک دیده شده شبکه دو، از بیست‌وششم اسفند همزمان با عید نیمه شعبان روانه آنتن می‌شود و تا بیست‌ونهم اسفند ادامه خواهد داشت. مجری این برنامه داریوش فرضیایی است که از بیست‌وششم تا بیست‌وهشتم اسفند از ساعت ۲۱:۰۰ تا ۲۲:۱۰ روانه آنتن می‌شود و بیست‌ونهم اسفند نیز بعد از اذان ظهر تا لحظات سال تحویل همراه مخاطبان شبکه دو سیما خواهد بود. در ویژه‌برنامه تحویل سال علاوه بر دعوت از مهمانانی از اقشار مختلف مردم در حرفه‌های گوناگون بازیگران مجموعه کلبه عموپورنگ نیز حضور خواهند داشت.
شبکه سه ـ مسابقه عصر جدید

فصل سوم «عصرجدید» با اجرای احسان علیخانی از عید نیمه شعبان (بیست‌وهفتم اسفند) آغاز می شود و به طور ویژه در ساعات منتهی به لحظه تحویل سال نو نیز به روی آنتن خواهد رفت. داوران این فصل از مسابقه «عصر جدید»، امین حیایی، ژاله صامتی، کارن همایونفر و مجید اسماعیلی هستند.
شبکه چهار ـ برنامه چرخ

شبکه چهار برنامه «چرخ» را در لحظات تحویل سال به روی آنتن می برد. این برنامه با هدف پیوند ترویج علم با دانش عمومی، بسترسازی زمینه‌های ترویجی برای شناخت ظرفیت‌های اقلیمی و فرهنگی کشور و جلب توجه عموم مردم به شناخت علمی محیط پیرامون خود و ترویج روش‌های علمی تولید شده است.
شبکه پنج ـ برنامه بهار جان

«بهار جان» شبکه پنج سیما هم از روزهای آخر اسفندماه با اجرای مصطفی امامی به صورت زنده به استقبال نوروز ۱۴۰۱ می رود.
شبکه قرآن ـ برنامه سلام

ویژه برنامه تحویل سال نو شبکه قرآن با عنوان «سلام» از بیست‌وهفتم اسفند و در روز بیست‌ونهم اسفند تا لحظه تحویل سال به صورت زنده و مستقیم از حرم مطهر امام رضا (ع) به روی آنتن می رود. در این برنامه که با اجرای هادی صلح جو پخش می شود، ارتباط های زنده با حرم های مقدس کربلا، قم، جمکران، شاهچراغ و … برقرار خواهد شد.
شبکه نسیم ـ برنامه خندوانه

شبکه نسیم هم برنامه «خندوانه» با اجرای رامبد جوان را به عنوان ویژه برنامه تحویل سال خود در نظر گرفته است.
شبکه نمایش ـ صدای پای بهار

برای امسال ویژه برنامه تحویل سال نیز در شبکه نمایش سیما تدارک دیده شده است که با عنوان «صدای پای بهار» قبل از تحویل سال تا لحظه شروع سال جدید در ۲۹ اسفند روی آنتن خواهد رفت.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند