جشنواره

«برنده» در جمع آثار منتخب جشنواره‌های آمریکایی

به گزارش ردکارپت فیلم: فیلم کوتاه «برنده» به کارگردانی مهدی مهائی در جمع فیلم‌های منتخب جشنواره ایمجین ایندیا اسپانیا و جشنواره ریورساید آمریکا قرار گرفت.

فیلم کوتاه «برنده/ A Winner» به کارگردانی مهدی مهائی در جمع فیلم‌های منتخب بیست‌ویکمین دوره جشنواره ایمجین ایندیا اسپانیا Imagine India film festival و همچنین بیستمین جشنواره ریورساید آمریکا Riverside International film festival قرار گرفت.

این فیلم کوتاه که سولماز اعتماد نگارش فیلمنامه و نوید مسجدی تهیه‌کنندگی‌اش را برعهده داشته در تاریخ ۲۳ سپتامبر تا ۹ اکتبر در جشنواره ایمجین ایندیا در شهر مادرید اسپانیا و همچنین در تاریخ ۲۱ تا ۲۵ آوریل در ریورساید کالیفرنیای آمریکا برای تماشاگران به نمایش درآمده و با فیلم‌های دیگر برای کسب جایزه به رقابت خواهد پرداخت.

مهرنوش ستاری، بابک انصاری، عیسی حسینی و فاطمه‌زهرا رحیمی در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند.

جشنواره ایمجین ایندیا که به مدیریت قاضی عبدالرحیم برگزار می‌شود، دوسال پیش و در نوزدهمین دوره خود، مهتاب کرامتی را که پیش از این در سال ۲۰۱۵ برای فیلم «اشباح» داریوش مهرجویی جایزه بازیگری را از این جشنواره گرفته بود، به عنوان رییس هیات داوران خود برگزیده بود. همچنین جشنواره ریورساید آمریکا نیز در سال گذشته ویشکا آسایش را برای بازی در فیلم سینمایی «گورکن» بهترین بازیگر نوزدهمین دوره خود دانست.

حسن اصلانی (مدیر فیلمبرداری)، رضا دقاق (تدوین)، مهرنوش حسینی (جانشین تهیه‌کننده، برنامه‌ریز و دستیار اول کارگردان)، مجید نجاتی (مدیر صدابرداری)، احسان افشاریان (طراحی و ترکیب صدا)، یونس اسکندری (موسیقی)، میلاد آجودانی (طراح صحنه)، میلاد مزینانی (طراح گریم)، حمیده رسولی (طراح لباس)، زهرا مهدوی (منشی صحنه)، مهران دوستی (اصلاح رنگ و نور)، علی رستمی‌نیا (مدیر تولید)، فاطمه تقوی (عکاس)، سارا ملکی (فیلمبردار پشت صحنه) و فاطمه پاقلعه‌نژاد (مشاور رسانه‌ای) دیگر عوامل این فیلم هستند.

مسئولیت پخش بین‌المللی این فیلم را فرست اسکرین فیلم به مدیریت سولماز اعتماد برعهده دارد.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند