شهر گمشده

افول «بتمن» در «شهر گمشده»

به گزارش ردکارپت فیلم:  فیلم ابرقهرمانی «بتمن» پس از سه هفته متوالی صدرنشینی در فهرست پرفروش‌ترین فیلم‌های آمریکا، جای خود را به «شهر گمشده» داد و به رتبه دوم سقوط کرد.

فیلم کمدی و ماجراجویانه شهر گمشده با بازی ساندرا بولاک و چنینگ تیتوم شروعی فراتر از انتظار داشت و در سه روز اول اکران در سینماهای آمریکا و کانادا ۳۱ میلیون دلار فروش کرد.

شهر گمشده با بودجه ۶۸ میلیون دلاری ساخته شده که برای یک کمدی عاشقانه نسبتا زیاد است اما استقبال از این فیلم تا به این جای کار خوب بوده و کارشناسان نسبت به آینده آن در گیشه خوشبین هستند.

دیوید ای گراس ، رئیس شرکت مشاوره فرنچایز اینترتیمنت ریسرچ، در این باره می‌گوید: این یک افتتاحیه عالی‌ست. کمدی‌های عاشقانه از سال‌ها قبل از همه گیری کرونا رو به افول بودند. ترکیب بازیگران بزرگ به اضافه یک داستان عاشقانه مردم پسند در کنار کمدی و ماجراجویی که قبلا هم نتیجه داده بود در این فیلم بار دیگر جواب داد.

فیلم شهر گمشده به کارگردانی آرون و آدام نی داستان یک نویسنده را روایت می‌کند که در تلاش برای کشف گنجینه شهر گمشده باستانی که در رمان آخرش از آن نوشته، به دست یک میلیاردر عجیب و غریب ربوده می‌شود.

این فیلم موفق شد فیلم بتمن را که برای سه هفته متوالی پرفروش‌ترین فیلم هفته در آمریکای شمالی شده بود، کنار زده و صدرنشین فهرست پرفروش‌ترین فیلم‌های این آخر هفته شود. فیلم ابرقهرمانی بتمن با بازی رابرت پتینسون که از روز جمعه (۵ فروردین) تا امروز (یکشنبه، هفتم فروردین) ۲۰ میلیون دلار فروش کرد، در جایگاه دوم این فهرست جای گرفت.

اگرچه فروش بتمن در مقایسه با آخر هفته گذشته ۴۴ درصد کاهش یافته اما با توجه به این که این فیلم به مدت یک ماه روی پرده بوده، این مبلغ فروش قابل توجهی محسوب می‌شود. بتمن تا به امروز در گیشه آمریکای شمالی در مجموع ۳۳۲ میلیون دلار فروش کرده است.

فیلم جنگی آر آر آر، محصول کشور هندوستان، با نزدیک به ۱۰ میلیون دلار فروش از یک هزار و ۲۰۰ سانس، سومین فیلم پرفروش این آخر هفته شد. این فیلم سه ساعته با بودجه ۷۳ میلیون دلار ساخته شده است.

فیلم سینمایی آنچارتد که اقتباسی از یک بازی ویدئویی به همین نام است، با ۴ میلیون و ۹۰۰ هزار دلار فروش در جایگاه چهارم این فهرست جای گرفت و انیمه جوجوتسو کایسن با ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار دلار فروش پنجمین فیلم پرفروش این آخر هفته در آمریکا و کانادا شد.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند