نوروز

درخشش «زیرخاکی۳» در بین مخاطب‌ین سریالهای نوروزی تلوبیون

به گزارش ردکارپت فیلم: «زیرخاکی سه» تولید مرکز سیمافیلم در بین سریال‌های نوروزی، پرمخاطب‌ترین سریال تعطیلات نوروز امسال در تلوبیون شد.

این سریال که از شبکه یک سیما پخش شد، با سه میلیون و ۱۹ هزار و ۷۹۹ بازدید (میانگین هر قسمت ۲۰۱ هزار بازدید) پرمخاطب‌ترین سریال نوروز ۱۴۰۱ تلوبیون شد.

شبکه سه نیز با سریال نجلا دو و یک میلیون و ۸۹۶ هزار و ۵۲۳ بازدید (میانگین هر قسمت ۱۴۶ هزار بازدید) رتبه دوم بازدیدها را داشته است.

دردسرهای شیرین شبکه پنج تلویزیون با ۷۸۳ هزار و ۴۹۲ بازدید (میانگین هر قسمت ۵۶ هزار بازدید) و سریال خداداد شبکه دو با ۵۶۵ هزار و ۳۶۲ بازدید (میانگین هر قسمت ۳۸ هزار بازدید) در رتبه‌های بعدی انتخاب مخاطبان رسانه ملی جای گرفتند.

همچنین، طبق نظرسنجی مرکز تحقیقات رسانه ملی، زیرخاکی سه با ۶۹.۲ درصد مخاطب و رضایت ۸۶.۳ درصدی، عنوان پرمخاطب‌ترین سریال نوروزی سال ۱۴۰۱ را از آن خود کرد.

کارگردانی و نویسندگی سریال زیرخاکی سه را جلیل سامان عهده دار بوده است. این مجموعه در ژانر کمدی و طنز با بازی بازیگرانی مانند پژمان جمشیدی، ژاله صامتی و رایان سرلک و بازیگران جدیدی مانند گیتی قاسمی، خسرو احمدی، اکبر رحمتی، نسرین نصرتی، ستاره پسیانی و هومن برق نورد از شبکه یک سیما تولید و پخش شد.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند