سه‌گانه

سه‌گانه ضدجنگ روی میز تدوین

به گزارش ردکارپت فیلم: «سرفه»، نخستین قسمت از سه‌گانه ضدجنگ به کارگردانی حامدرحیمی‌نصر که سعی دارد آسیب‌ها و پیامدهای منفی جنگ را با بیانی فرامرزی نکوهش کند، به مرحله تدوین رسید.

«سرفه» که موقعیتی چالش‌برانگیز از بازماندگان جنگ را به تصویر می‌کشد، با بالاگرفتن آتش جنگ میان اکراین و روسیه در واپسین روزهای سال گذشته کلید خورد.

این اثر با تدوین احسان توسلی زاده، آخرین مراحل پست‌پروداکشن را با صداگذاری محمود موسوی نژاد سپری می‌کند. «سرفه» که نخستین قسمت از سه‌گانه‌ای با تم ضدجنگ است، سعی دارد آسیب‌ها و پیامدهای منفی جنگ را با بیانی فرامرزی نکوهش کند.

حامدرحیمی‌نصر که پیشتر به عنوان نویسنده، کارگردان و بازیگر تئاتر شناخته می‌شود، فیلمنامه «سرفه» را با برداشتی آزاد از نمایشنامه «درحال پوست‌کندن پیاز» نوشته آرمان طیران، به رشته تحریر درآورده است.

در این اثر سینمایی حسن اسدی و علیرضا حق‌شناس نقش آفرینی می‌کنند. رضا ریوندی به عنوان مدیر فیلمبرداری «سرفه» را به تصویر  کشیده و محمدمهدی سلمانی نیز مدیرصدابرداری این فیلم است.

همچنین فاطمه امینه طراح گریم، سحر حسین‌خواه، طراح صحنه و همچنین طراحی لباس این فیلم نیز برعهده مهرناز عباسی است. از دیگر عوامل این فیلم فریبا زیباپور دستیار کارگردان، نابغه برآورده منشی صحنه و سهیل قسیمی، فریبا زیباپور دیگر بازیگران، محمد عباسی به عنوان عکاس  و مهدی رایگانی طراح پوستر و لوگو تایپ این اثر محسوب می‌شوند.

گفتنی است این فیلم پس از طی مراحل فنی و پست‌پروداکشن بنا دارد تا در جشنواره‌های بین‌المللی حضور جهانی داشته باشد.

 سه‌گانه ضدجنگ روی میز تدوین
حسن اسدی در فیلم «سرفه»

 


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند