نقاهت

«سه روز و سه قتل» روایت سه قتل در سه روز

به گزارش ردکارپت فیلم: مسعود امینی تیرانی با اشاره به اینکه دوره نقاهت سینمای ایران هنوز تمام نشده بیان کرد زمان اکران «سه روز سه قتل» مشخص نیست.

مسعود امینی تیرانی کارگردان و فیلمبردار سینما  درباره فیلم سینمایی «سه روز و سه قتل» گفت: هرچند سال گذشته پروانه نمایش این فیلم سینمایی صادر شده است اما هنوز تصمیمی برای اکران آن گرفته نشده است. با توجه به اینکه آقای صانعی مقدم تهیه کنندگی این پروژه را برعهده داشته و باید دید به چه جمع بندی در این زمینه می‌رسیم.

وی بیان کرد: تاکید می‌کنم پروانه نمایش «سه روز و سه قتل» به صورت اکران عمومی صادر شده و الزاماً قرار نیست در «هنر و تجربه» اکران شود، هرچند امکان اکران آن در این گروه نیز بسیار زیاد است.

نباید فراموش کرد که شرایط سینمای ایران در پساکرونا، همانند بیماری است که دوره نقاهت خود را می‌گذراند، به همین دلیل تا زمانی که سینما به حالت عادی بازنگردد نمی‌توان چندان برای گیشه برنامه‌ریزی کرد، این در حالی است که مدیران سینمایی تلاش کردند تا در این دوره فیلم‌هایی که برای اکران ساخته شده‌اند را در سینماها نمایش دهند، اما وضعیت اکران این آثار در ۲ یا ۳ ماه اخیر چندان مناسب نبود.

مساله این است که شاید رقم فروش بالا باشد، اما تعداد تماشاگر بسیار کم است که البته این شرایط به دلیل بیماری و تغییر و تحولاتی که در حوزه سیاستگذاری رخ می‌دهد، طبیعی است.

این کارگردان سینما با اشاره به اینکه هنوز طرحی را برای کارگردانی در نظر ندارد، سال گذشته کاملاً مشغول فیلمبرداری در پروژه‌های مختلف از جمله «شهر خاموش» و «ستون چهارده»، بودم و باید دید در سال جدید چه شرایطی برای کار فراهم می‌شود، البته در حال حاضر بیشتر تمرکزم روی فیلمبرداری است.

«سه روز و سه قتل» براساس یک اتفاق واقعی است که درباره ۳ قتل است که در سه روز رخ داده است.

در این فیلم بازیگرانی چون بهناز جعفری، حمید پورآذری، شادی کرم رودی، سونیا سنجری، میلاد رحیمی، سهند کبیری و امیر شکرگزار حضور دارند.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند