تمساح

«تمساح» بلاتکلیف است

به گزارش ردکارپت فیلم: سیروس همتی نویسنده و کارگردان تئاتر اظهار کرد از دی ماه سال گذشته در انتظار مشخص شدن نوبت اجرایی نمایش «تمساح» است ولی هنوز تکلیف این امر مشخص نشده است.

سیروس همتی نمایشنامه‌نویس، بازیگر و کارگردان تئاتر درباره برنامه‌های اجرایی خود در سال ۱۴۰۱،گفت: فیلمنامه‌ای را با عنوان «آینه» نوشتم که توسط نشر نیستان منتشر شده است. به دنبال تهیه‌کننده برای ساخت این فیلم و اولین تجربه کارگردانی‌ام در سینما هستم.

وی درباره موضوع فیلمنامه «آینه» توضیح داد: این فیلم درباره خانم معلم بازنشسته‌ای است که مدیر ساختمانی ۶ طبقه است. اتفاقی در این ساختمان رخ می‌دهد که تصور می‌شود این زن باعث بروز اتفاقات مدنظر است. «آینه» شکلی جنایی و معمایی دارد.

همتی با بیان اینکه فیلمنامه «آینه» را خیلی دوست دارد و از آن دفاع می‌کند، تصریح کرد: شخصیت اول این فیلم یک شخصیت فرهنگی است اما وزارت آموزش و پرورش هیچ بخشی برای حمایت از تولیدات سینمایی ندارد. کانون پرورش فکری برای آثار کودک و نوجوان است ولی وزارت آموزش و پرورش هیچ قدمی در راستای حمایت و تولید فیلم‌های بلند سینمایی ویژه گروه سنی بزرگسال ندارد.

این نویسنده و کارگردان تئاتر در ادامه سخنان خود درباره تولید و اجرای اثری نمایشی در سال جاری، اظهار کرد: از دی ماه سال گذشته، گفتگویی با مدیریت مجموعه تئاتر شهر برای اجرای نمایش «تمساح» داشتم و منتظر پاسخ و مشخص شدن نوبت اجرای نمایش هستم ولی هنوز پاسخی داده نشده است.

وی تأکید کرد: برای خودم متأسفم که برای مشخص شدن نوبت اجرایی اثر جدید خود در تئاتر شهر باید معلق و بلاتکلیف بمانم. ۵ سال پیش نمایش «فیش آباد» را در تئاتر شهر اجرا کردم و قصد داشتم بعد از ۵ سال بار دیگر اثری را در این مجموعه روی صحنه ببرم ولی بلاتکلیف مانده‌ام.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند