نمایش

رونمایی از تیزر تازه «سگ سورتمه»

به گزارش ردکارپت فیلم: نمایش «سگ سورتمه» به کارگردانی سینا نصرالهی این روزها با گروه بازیگران جدید مجددا روی صحنه رفته است.

تیزر جدیدی از نمایش «سگ سورتمه» که بعد از اجرا در تالار مولوی این روزها مجدداً در سالن شماره ۲ پردیس تئاتر سپند روی صحنه است، منتشر شد. این اثر نمایشی اقتباسی از یک نمایشنامه آلمانی به نام «کار خانگی» نوشته فرانتس کسافر کروتس با ترجمه زنده یاد رضا کرم رضایی است که از ۱۵ فروردین ماه به تهیه کنندگی سجاد افشاریان دوباره روی صحنه رفت است.

به گفته نصرالهی، در نمایش «سگ سورتمه» روی جبر محیط که ماهیت و هویت انسان‌ها را تغییر می‌دهد، تاکید زیادی شده است.

در نمایش «سگ سورتمه» خانواده‌ای را شاهد هستیم که درگیر فقر هستند و در فضایی بدون مکان و زمان زندگی می‌کنند. آنها در حالی که یک دختر معلول دارند متوجه می‌شوند که زن مجدداً باردار است از این رو می‌خواهند بچه را سقط کنند اما با همه تلاشی که می‌کنند نوزاد بالاخره به دنیا می‌آید در حالی که اثرات سقط ناموفق روی ظاهر کودک مشهود است ….

این نمایش در اجرای جدید با گروه بازیگران تازه ای نسبت به اجرای قبلی به صحنه می‌رود. هدیه آزاده، مهرداد خامسی، امیرعباس خراسانی، فائزه شاه حسینی، مرضیه فیلی بازیگران نمایش «سگ سورتمه» هستند که تا ۳۰ فروردین ماه ساعت ۱۹ در تماشاخانه سپند میزبان علاقه مندان به تئاتر است.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند