تصویربرداری

سبا سلیمانی هنرپیشه شد

به گزارش ردکارپت فیلم:  آخرین روزهای تصویربرداری سریال «خوشنام» به کارگردانی علیرضا نجف‌زاده با پیوستن مهران رجبی و سبا سلیمانی در حال انجام است.

سریال رمضانی «خوشنام» به کارگردانی علیرضا نجف‌زاده و تهیه‌کنندگی احمد زالی و با طرح و فیلمنامه محسن کیایی و با بازنویسی فهمیه سلیمانی از ابتدای ماه رمضان مصادف با ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه یک سیما پخش می‌شود و ساعت ۸:۳۰ و ۱۵ روز بعد بازپخش می‌شود.

تصویربرداری این سریال همزمان با پخش از شبکه یک سیما ادامه دارد و در حال حاضر در یک باشگاه اسب سواری در چیتگر سکانس‌های قسمت‌های پایانی «خوشنام» با حضور دو بازیگر جدید تصویربرداری می‌شود.

مهران رجبی در نقش مالک باشگاه سوارکاری و سبا سلیمانی در نقش دختر مالک باشگاه آخرین بازیگرانی هستند که به تازگی به سریال «خوشنام» پیوسته اند که باحضور آن‌ها داستان‌های جدیدی به سری داستان‌های زندگی «شهرام» شخصیت اصلی سریال که هومن حاجی عبداللهی آن را بازی کرده است، اضافه می‌شود.

«خوشنام» با کارگردانی علیرضا نجف‌زاده آخرین مراحل تصویربرداری در تهران را طبق برنامه‌ریزی‌های اعلام شده توسط عوامل سریال تا یک اردیبهشت در باشگاه سوارکاری چیتگر و سطح شهر تهران در حال انجام است و در نهایت برای ضبط آخرین سکانس‌های این سریال که دوم و سوم اردیبهشت برنامه ریزی شده است، عوامل «خوشنام» به مشهد می‌روند.

حمید لولایی، هومن حاجی عبدالهی، عباس جمشیدی فر، شهره لرستانی، فریده سپاه منصور، سحر ولدبیگی، امیر کربلایی زاده، امیر غفارمنش، نیلوفر رجایی فر و با حضور رابعه مدنی، خسرو احمدی، اکبر سنگی و دیگر بازیگران عبارتند از مهرداد ضیایی، ساناز سماواتی، محمدرضا داوودنژاد، کریم قربانی، رضا فیاضی، شیوا خنیاگر، الهه جعفری، سیامک ادیب، سلمان خطی، فرزاد حاتمیان، سید رضا حسینی، پروین ملکی، مهری آل آقا، پروین ملکی، دلارام ترکی، محسن گودرزی، مجید اکبری بازیگران سریال «خوشنام» هستند که تاکنون در قاب تلویزیون به عنوان بازیگر این سریال روی آنتن رفته اند.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند