کارگردان

امیدوارم نسخه سریالی «موقعیت مهدی» به اسفندماه برسد

به گزارش ردکارپت فیلم:  کارگردان فیلم سینمایی «موقعیت مهدی» درباره تولید و پخش نسخه سریالی این فیلم با عنوان «عاشورا» ابراز امیدواری کرد، پخش این مجموعه هفت قسمتی به اسفندماه ۱۴۰۱ برسد.

هادی حجازی فر، با بیان اینکه کار خیلی سنگینی است اما ما آن را تدوین کرده‌ایم، اظهار کرد: جلوه‌های ویژه و اصلاح رنگ و صدای این اثر نیز کار زیادی دارد.

وی درباره زمان احتمالی پخش این مجموعه تلویزیونی افزود: امیدوارم تا پایان امسال و احتمال زیاد سالگرد شهادت شهید باکری در اسفندماه پخش شود.

مینی‌سریال هفت قسمتی «عاشورا» به کارگردانی هادی حجازی‌فر و تهیه‌کنندگی ابوالفضل صفری است که به فرازهایی از سرگذشت لشکر ۳۱ عاشورا در دفاع مقدس با نگاهی ویژه به زندگی شهیدان مهدی و حمید باکری می‌پردازد.

نسخه سینمایی این اثر با عنوان «موقعیت مهدی» که قصه‌ای متفاوت از نسخه سریالی دارد، در چهلمین جشنواره فیلم فجر رونمایی شد و توانست پنج سیمرغ بلورین از جمله جایزه سیمرغ بهترین فیلم را کسب کند.

“موقعیت مهدی” به کارگردانی هادی حجازی‌فر و بازیگری ژیلا شاهی، وحید حجازی‌فر، معصومه ربانی‌نیا، وحید آقاپور و روح‌الله زمانی در مرکز سیمافیلم با مشارکت بنیاد روایت فتح تهیه شده است.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند