شهرزاد

«نصف شبی» به تماشاخانه شهرزاد می‌آید

به گزارش ردکارپت فیلم:  نمایش «نصف شبی» به کارگردانی مشترک محمد لارتی و کامران شهلایی از ۲۵ اردیبهشت در تماشاخانه شهرزاد روی صحنه می‌رود.

محمد لارتی نویسنده و کارگردان تئاتر که آخرین تجربه کارگردانی وی به سال ۹۸ و اجرای نمایش «خاطرات فیات، تابستان ۵۹» در حوزه هنری مربوط می‌شود، درباره جدیدترین فعالیت خود در عرصه تئاتر  گفت: کامران شهلایی نمایشنامه‌ای را با عنوان «نصف شبی» نوشته که قرار است به صورت مشترک با او، این اثر را روی صحنه ببریم.

وی درباره موضوع نمایشنامه «نصف شبی»، توضیح داد: این اثر یک کمدی اجتماعی است و در زمان معاصر روایت می‌شود.

لارتی با اشاره به اینکه نمایش «نصف شبی» دارای ۲ بازیگر است، افزود: در این اثر نمایشی مهسا ایرانیان و رامین ناصرنصیر به ایفای نقش می‌پردازند.

این هنرمند عرصه تئاتر که طراحی صحنه نمایش «نصف شبی» را هم عهده‌دار است، درباره روند تولید این اثر نمایشی یادآور شد: ما از ۲ ماه پیش تمرین‌های نمایش را شروع کردیم و در شرایط اقتصادی حاکم بر تئاتر، به سختی کار را پیش می‌بریم. شرایط سخت اقتصادی باعث شده تا گروه‌ها با قرض گرفتن آکس‌سوآر از یکدیگر یا آرشیو سالن‌ها کار خود را پیش ببرند و ما هم از این امر مستثنی نیستیم.

وی در پایان سخنان خود درباره تاریخ و مکان اجرای عمومی نمایش «نصف شبی» گفت: قرار است این نمایش را از ۲۵ اردیبهشت در تئاتر شهرزاد روی صحنه ببریم.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند