انفرادی

رضا عطاران از بهرام افشاری و «انفرادی» از «سگ‌بند» سبقت می‌گیرد؟

به گزارش ردکارپت فیلم: اکـران «انفرادی» با بازی رضا عطاران از دیـروز آغاز شده و این فیلم با فروش حدود ۱۹۰ میلیونی، شروع قابل قبولی داشته است. حال باید دید «انفرادی» در رقابت با تنها کمدی پرفروش گیشه این روزهای سینمای ایران؛ «سگ‌بند» با بازی بهرام افشاری چگونه عمل می‌کند.

یکی از شانس‌های مهم گیشه در اکران عید فطر فیلم «انفرادی» به کارگردانی مسعود اطیابی است که نمایش آن از دیروز آغاز شده است. طبیعتا رضا عطاران ستاره محبوب این فیلم تماشاگران زیادی را به سینماها می‌کشاند و پیش‌بینی می‌شود فروش خوبی نصیب «انفرادی» شود. با اکران این فیلم که شانس بالایی برای پرفروش شدن دارد، کمدی «سگ‌بند» و همچنین «شــادروان» با یک رقیب بزرگ مواجه می‌شوند.

شروع خوب «انفرادی»

اکـران «انفرادی» از دیـروز آغاز شده و این فیلم با فروش حدود ۱۹۰ میلیونی، شروع قابل قبولی داشته که می‌تواند در تعطیلات بیشتر شود. رضا عطاران پس از دو سال غیبت در سینما با فیلم اطیابی بار دیگر روی پرده سینماها دیده خواهد شد. او در این فیلم با احمد مهرانفر و مهدی هاشمی همبازی است و این سه چهره بازیگران اصلی «انفرادی» هستند. استقبال مخاطبان از فیلم‌های کمدی و محبوبیت ویژه عطاران نزد تماشاگران فروش فیلم را تا حد زیادی تضمین می‌کند. برزو ارجمند، شقایق دهقان، شکیب شجره و سیروس همتی از دیگر بازیگران این فیلم هستند. در

رقیب قَدَر «سگ‌بند»

اکنون تنها کمدی پرفروش گیشه «سگ‌بند» ساخته مهران احمدی است. این فیلم حدود ۲۵ میلیارد فروش داشته و از دیگر فیلم‌ها سبقت گرفته است. حالا پس از گذشت یک ماه از اکران فیلم، رضا عطاران با «انفرادی» از راه رسیده تا با بهرام افشاری ستاره «سگ‌بند» در گیشه رقابت کند. کمدی «شادروان» هم با تقریبا هشت میلیارد فروش توانسته جایگاه مناسبی در گیشه داشته باشد، اما با توجه به فروش بیشتر «سگ‌بند» و محبوبیت بهرام افشاری، رقابت اصلی میان این فیلم و «انفرادی» است. با توجه به شروع خوب فیلم اطیابی احتمالا اکران این فیلم فروش خوب «سگ‌بند» را در روزهای آینده تحت تاثیر قرار خواهد داد و کار آن را برای فروش بیشتر سخت خواهد کرد. باید تا گذشت مدت زمانی از نمایش فیلم اطیابی صبر کرد و دید طبق انتظارات، رضا عطاران از بهرام افشاری پیشی می‌گیرد و با فروش عجیب و غریب «انفرادی» بار دیگر نام خود را به عنوان یکی از ستاره‌های پول‌ساز سینما ثبت خواهد کرد؟ رضا عطاران فیلم «شیشلیک» را هم آماده اکران دارد. این فیلم مانند «انفرادی» جزو شانس‌های قطعی گیشه است. در صورتی که مشکلات ممیزی فیلم رفع شود و روی پرده برود، باید منتظر موفقیت تازه عطاران و پژمان جمشیدی در گیشه ســیــنــمــاهــا باشیم.


بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند